Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Boston

Door: Mariette

Blijf op de hoogte en volg mariette

28 Juli 2019 | Verenigde Staten, Boston

Gisterenavond nog wezen eten met elkaar in Café Dayle &Co,hamburger,fish and chips,scallops voor Dorien en alles ging er goed in bij iedereen.
9.00 uur vanmorgen wakker geschrokken ,was nog stil in het hele Pippi huis,Kirsten was als enige al 6 x wakker geweest met haar koppie omhoog en weer tukkie doen.
Deze x met z’n 4en op een kamer slapen 3 nachten, oranje petten gisteren avond gepast,nog even discussie hoe op te zetten maar we gaan ervoor,de voorpret was er al.
Nadat iedereen vanmorgen wakker was,om de beurt douchen en om de beurt toilet bezoek.
Afspraak gemaakt als de deur dicht is dan bezet en anders open houden dan vrij,haha voor de zekerheid.
Ontbijt en koffie op,iedereen weer goed wakker.
Op naar de metro en Boston verkennen,was een optocht bezig van zomer carnaval,helaas voor Kirsten waren we net te laat om nog te kijken. Eerst nog even een heerlijke bak koffie en cappuccino gedronken en klaar voor de start...
De bedoeling van de stad om alles te zien is de rode lijn te volgen in de stad,langs winkels,parken,kerken,monumenten. Het was weer druk met mensen en mede ook doordat het Zondag is denken we.
Het was weer bloedheet in Boston,zweet op onze ruggen,om de beurt Kirsten duwen in de rolstoel en verder ploeteren.
De tijd vloog weer en we kwamen er achter dat we toch op tijd weer terug moeten ivm de honkbalwedstrijd vanavond.
Hup naar de metro toe en nog snel bier,wijn,brood en water gehaald en op naar het huis.
Snel wat gedronken en wat chips genuttigd en hopen straks bij de honkbal nog een hotdog te scoren. Hebben er zin in.
Toch weer 8 km gewandeld ondanks de hitte.
Dit was het weer,op naar de honkbal met onze outfit van oranje petten!!

• 29 Juli 2019 - 03:55

Karin:

Jullie lopen aardig wat km per dag. Maar dan zie je ook wat!! Heel veel plezier daar en een prettig verblijf in jullie pipi huis .

• 29 Juli 2019 - 09:07

Melvin.:

Jullie hebben dus meer gelopen dan de mannen op het honkbalveld? Jullie zouden daar een staande ovatie moeten krijgen, een balletje slaan erbij kan iedereen! Have fun!

• 30 Juli 2019 - 19:07

Riek:

Ja zeg jullie lopen wat af, dat wordt volgend jaar de vierdaagse als je
    even door traint, komen we zeker allemaal naar Nijmegen!!
    Maar dit is Bosten en vast allemaal heel bijzonder.
    Fijn dat jullie het zo tof met elkaar hebben.
    Voor vanavond veel plezier hebben de twee junioren het ook naar hun zin?
    Allemaal een Hr. Gr. en een goede voortzetting.