Memphis 10 Augustus - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Memphis 10 Augustus - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Memphis 10 Augustus

Door: MarietteZaterdag 10 Augustus.

Blijf op de hoogte en volg mariette

11 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Memphis

Zaterdag 10 Augustus.

Gisterenavond zijn Norman en Jurgen nog wat langer gebleven in Nashville als ons, niet meer gehoord met thuis komen .....was wel geweldig zeiden ze ,de sfeer met muziek en jongelui.
Een wat korter verslag door de reisdag, vanochtend na plons in zwembad en ontbijt genuttigd, spullen vergaard en op naar Memphis 315 km, onderweg weer een bakkie koffie gedronken en verder.
De temperatuur liep weer aardig op naarmate de tijd verstreek, wat een hitte hier.
Afijn onderweg rustig, ik kakte regelmatig in voor een powernap, inclusief Kirsten en Norman .
Na ongeveer 4 uur rijden kwamen we aan op de camping, ingecheckt en naar de aangewezen plaats gereden, staan naast elkaar zoals altijd.
Eerst weer het nodige gedronken en een duik in het zwembadje genomen, waren weer de enigste met elkaar, balletje heen en weer gegooid en lekker verfrist.
Nog wat voorbereidingen betreft de BBQ en we kunnen weer onze magen vullen.
Best wel moe van het warme weer en de reis, wordt er wel wat loom van.
Nog spelletje dobbel gedaan met Kirsten en Dorien,Norman.
Dick kwam nog met wat spare-ribs om op te peuzelen ( voornamelijk de mannen) duurde even voor ze gaar waren maar ging er goed in.
Morgen gaan we naar Graceland, Elvis Presley huis en vliegtuig bekijken en uiteraard de muziek horen in het park.
We gaan het mee maken....TRUSTE vanuit hier weer.

• 11 Augustus 2019 - 06:27

Fred En Carla:

Weer bedankt voor het leuke verslag.
    Wat een geweldige reis!!!!
    Groetjes

• 11 Augustus 2019 - 10:37

ROBERT EN LYDIA:

wat toff naar elvis heeeeelll veel plezier