28 Juli - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu 28 Juli - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

28 Juli

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg mariette

28 Juli 2019 | Verenigde Staten, Boston

Dag 7 Zaterdag .
Na gisteravond toch weer laat te hebben gemaakt .
Ff foto’s van de bruggen en Manhattan maken in nacht.
Moet wel zeggen blijft apart om gewoon 1 uur s’nachts in metro te hangen en daar nog steeds moeders met kleine kinderen ,werklui,gepensioneerde en toeristen tegen te komen.
Kruit had slaap ( denk ik) al poosje te pakken zo ik hoorde toen ik achter haar gebeide onderbroek kroop.
8.00 uur wakker geworden en maar gelijk in gelid gegaan om te ontbijten .
Dorien had al koffie gezet dus hier maar mee begonnen.
Lopende het daarop volgende uur kwam de rest van’t spul dr ook uitzetten dus kon ik ff zonder boel te wekken ook douchen.
Feest van koffers pakken en sjouwen kon weer beginnen.
Huis verlaten en op naar de 1e beproeving.
De metro bij huis.
2 trappen hoog . Max 6 sjouwers. 7 grote koffers ,7 handbagage ,rolstoel en spook.
Pff .
MAAR is gelukt.
Dan met heel die meuk in metro stel zien te komen .( moet echt snel ) staat echt maar ff stil.
Deze lukte ook we worden gewoon soort van handig hierin met elkaar.
Zelfs over stappen wat bijna altijd wel moet lukt .
Busstation aangekomen net op tijd omdat Rainier weer een soort van extra stop inlaste.
Zooi in bus en karren maar.
Reis van New York naar Bosten duurde dan ook toch nog ongeveer uurtje of 4,5 uur.
Ook in Boston maar gelijk een paar dagen kaart voor metro aangeschaft .
Dus ook hier weer met metro naar de wijk van ons nieuwe huis gegaan.
Aangekomen blijkt dat wij het huis van ja ja Pippi. Langkous te hebben gehuurd .
Woonkamer e.d. is dan wel redelijk opgeknapt
Maar wat witje in badkamer heeft achtergelaten zoon 25 jaar geleden is ongeveer nog in dezelfde staat.
Het sanitair in deze is dan ook een beetje van... ik hou Mn slippers aan.
We zijn nog wandelend naar eettent geweest.
Daarna poos aan de borrel gezeten.
En te bedden gegaan .
Ps even voor de liefhebbers ik heb blijkbaar een stappenteller op mijn telefoon.
Werkelijk alle dagen gewoon tot ergens rond de LET WEL 10 km lopen .
Dus voor degene die mijn net voor vakantie hebben gezien.
NIET schrikken.
Kan best zijn dat een 1 kg af gaat hier in dit Amerika ...

• 28 Juli 2019 - 14:23

Wim En Cindy:

Hahaha dick hij ga lekker veel plezier allemaal

• 29 Juli 2019 - 16:57

Riekie:

Ja daar zijn we weer, nou Dick ik begrijp jullie hebben een echte doe vakantie
    altijd al gewild toch? Stil zitten staat niet je woordenboek toch!
    We vinden het geweldig hoe jullie je met elkaar door die grote wereld wringen!
    Wij hebben vandaag 40km door een deel van ons mooie land gefietst
    beviel ook best,we wensen jullie een prima voortgang van jullie vakantie tot later!!