New Orleans 13 Augustus - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu New Orleans 13 Augustus - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

New Orleans 13 Augustus

Door: Dirrkie

Blijf op de hoogte en volg mariette

14 Augustus 2019 | Verenigde Staten, New Orleans

Komt tie...
Opdracht van Drien gekregen om vooral niet uit te slapen.
Je snap wel voor wie deze waarschuwing was ....
Ok ik dus dr uit en ja hoor de inspectie zat al gereed .
Gedoucht en maar koffie gezet.
Paar boterhammen voor spook en Dirkie zelfvklaar gemaakt om gelijk naar binnen te HARKEN.
Bussie gestart en hop richting New Orleans uiteraard ongeveer de Missisippi volgend.
Achter de familie aan( dit uiteraard om brandstof te besparen),
Na kilometer of 40 dik de rem dr op om de hongerige motoren toch te voorzien van nodige benzine.
De campers zouden ongeveer 1 op 3/4 moeten lopen maar das niet echt een probleem.
We tanken hier in galons is bijna 4 liter .daar rekenen we per galon dollar 2,19 voor af..lachen toch.
Voor de rest gewoon heul d3 dag achter Rainier aan gejakkerd.. .
Dit gebied is niet te vergelijk,en met bijv Californië wat toen eigenlijk wel echt bijzonder was.
Dit is meer een soort van Duitse wegen met weinigbuitzicht.
Omdat de Amerikanen de bomen rond deze wegen gewoon laten staan,misschien voor herrie en of zo iets.
We zijn nog bij zoon belachelijk grote walmarkt gestopt om eten voor de barbecue te halen en om gelijktijdig de middaghonger te stillen.
Hadden wij ( bussie schilt) al grotendeels geregeld hadden namelijk de ouwe kippezooi overgebleven van gisteravond naar binnen GEHARKT.
Kregen nog een bak (de eerste in weken) regen over ons heen in camper.
Soort van aarde donker schijnt in dit gebied echt los te kunnen gaan (zoals orkaan Katerien)
Op de nieuwe los camping aangekomen jur,norm en ik nog ff duik gedaan om direct daarna aan tafel te kunnen .
Dit omdat Reinier de fik dr al in had.
Nu vaak bak koffie inschenken om hierna ( tobben hier) nog is de whiskey uit de koelkast te proberen .
Vanuit een best warm New Orleans tot mo ...

• 14 Augustus 2019 - 04:16

• 14 Augustus 2019 - 04:16

• 14 Augustus 2019 - 04:13

• 14 Augustus 2019 - 04:52

Fred En Carla:

Bedankt weer voor het leuke verslag.
    Jeetje was een mooie reis maken jullie, is heel wat anders als drie weken Fleiola hoor.
    Wij wensen jullie nog een paar hele mooie, gezellige dagen toe.
    groetjes van ons

• 14 Augustus 2019 - 05:51

Melvin.:

Dagje door tuffen dus, wel lekker dat jullie na elke dag even een duik kunnen nemen. Finn is lyrisch over de auto die mama voor hem heeft. (We hebben alleen gezegd dat er een cadeautje mee komt) Geniet lekker van de laatste dagen ouwe lui, broer en zus, tot snel weer!

• 18 Augustus 2019 - 17:23

Sabrina:

Welkom thuis Schilties! Bedankt voor de mooie verhalen en hopelijk tot snel :-) slaap lekker in eigen bed... moet lukken denk ik zo, na zo'n lange reis!