Top on the rock/Brooklyn bridge - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Top on the rock/Brooklyn bridge - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Top on the rock/Brooklyn bridge

Door: Mariette

Blijf op de hoogte en volg mariette

27 Juli 2019 | Verenigde Staten, Brooklyn

Vanochtend iets langer kunnen slapen nadat de mannen gisterenavond nog zijn wezen stappen.
Ook Dorien en ik hebben nog even bij gebabbeld gisteren avond,rond 00.15 richting bed,mannen nog niet thuis....
Afijn in de ochtend rond 10.00 uur ontbijt met elkaar klaar gezet en genuttigd, daarna naar de metro richting Rockefeller Center, eerst nog naar Bill’s café een bakkie koffie met elkaar gedronken. Tickets gekocht ,daarna in de lift met voorrang door de rolstoel richting de 67e verdieping als een speer naar boven.
Diverse foto’s gemaakt van het prachtige uitzicht over New York.
Daarna richting Brooklyn bridge gewandeld,eerst foodstore bezocht voor wat te eten en daarna gelopen over de bridge, genoten van het uitzicht.
Daarna weer richting metro,opgestapt en wederom weer terug gekeerd door de verkeerde lijn,nogmaals opgestapt in de goeie richting.
Boodschappen gedaan voor de laatste avond ,wijn,bier,chips en wraps en bowl voor te eten.
Nadat onze magen gevuld waren de mannen wederom naar de Brooklyn bridge om deze in de avond mee te maken.
Kirsten total loss naar bed gebracht en nog even samen met Dorien aan de wijn.
Dit was het weer voor vandaag ,morgenochtend richting Boston met de bus voor 3 nachten.
Welterusten weer vanuit hier....zzzzzz

• 27 Juli 2019 - 02:42

ROBERT EN LYDIA:

67 hoog brrr

alles in het groot begreep ik laatst van iemand (in de foodstore)
    veel plezier in boston

• 27 Juli 2019 - 09:22

Fred En Carla:

Lieve luitjes, kan me helemaal voorstellen wat jullie allemaal zien daar.
    Annemiek, Erik en ik hebben dat ook allemaal bekeken daar.
    Zo mooi he.
    Veel plezier in Boston.

Groetjes van ons

• 27 Juli 2019 - 17:23

Riek:

Dag allemaal, Mariëtte wat een leuk verslag jeetje wat doen jullie veel.
    Ik stel me voor dat iedereen s-avonds wel een beetje gaar is.
    Maaar je bent jong en vol energie, we genieten steeds van de verslagen groeten!,,,

• 28 Juli 2019 - 03:10

Wilma En Aad:

Hoi Schilties, heerlijk om jullie reis mee te beleven. Veel plezier in Boston. Groetjes voor allemaal.