Dag 6 - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg mariette

26 Juli 2019 | Verenigde Staten, Brooklyn

Donderdag .
Na een hele discussie met DE BOZE WOLF.
Zou ik het verhaal van ondertussen gisteren moeten maken.
Gelukkig wederom weer opgestaan ontbeten en naar metro gelopen.
Op pad naar het memorialcenter van twin towers.
Immers wel super hoor die metro best gezellig iedereen klept wat met elkaar enzo.
Aangekomen eerst in world trade center (nieuw prachtig gebouw) rondje gewandeld.
Uitgekomen naar memorial van twin towers werkelijk wel indrukwekkend kippenvel al de namen ook van de ongeboren kinderen .
Stonden ook rozen bij sommige namen, deze mensen waren op deze dag jarig geweest.
Tijd om ff bakkie te scoren. Die vonden we bij een soort van echte koffietent waar dus alle koffie per bak vers werd gezet EN eindelijk is een soort van sterk.
Vandaar uit naar time square vertrokken uiteraard weer met de metro.
Wat een happening overal neon schermen en een extreme mensenmassa .
Daar rond gelopen waar Ding ons wel erg vaak herinnert aan eten.
Die vonden we gelukkig in de vorm van Ierse pub .
Waar de airco wel echt loeikoud stond .
Maar nadat we zielig in elkaar in rondte gingen zitten koekeloeren werd er door een medewerker wat aangepast.
Met volle buiken wederom nog is een blok gelopen waar na we op de trap zijn gaan zitten om mensen te gaan kijken ( altijd leuk) .
Na dat verschijdende pijn in zitvlak kregen maar besloten naar huis terug te keren .
Boodschappen gedaan en op ons dakterras gaan hangen.Uiteraard met de nodige blikken sinas .Dirkie had voor zichzelf vis gekocht om zelf te bakken en de rest zou soort van gezond eten halen.Die vis bakken is gelukt en heerlijk...
Eten halen is er bij ingeschoten (eerste financiële meevaller).
Eigenlijk wilde we time square bij donker zien maar door ons slechte zitvlees was besloten terug naar huis te gaan.
Met DE MANNEN besloten om toch nog maar ff te aanschouwen bij avond.
Dat is dan toch ook weer speciaal in donker met die neon/ led verlichting.
En de nog overvolle straten en pleinen.
Gewoon om 00.30 uur in de nacht.
Nog maar ff bij onze Ierse vrienden borrels gepakt .
Met de ook nog overvolle metro naar huis .
Waar een vrouwtje nog even de waterdicht heid van de metro testen.
Door de boel vol over te geven.
Wandelingetje metro naar huis ff douchen en toch ergens rond de klok van 1.30 uur naast de reeds knorrige oh nee knorende mw boze wolf te kruipen.

• 26 Juli 2019 - 12:22

Melvin.:

Leuk om elk verhaaltje keer op keer te lezen. Maar houden jullie zo wel tijd over om te genieten van de vakantie? Het vliegt voorbij! Hier weer een dag met 32-39 graden, gelukkig de laatste tot op heden! Enjoyyy!! Groetjes vanuit H'dam!

• 26 Juli 2019 - 12:47

Fred En Carla:

Was weer een leuke dag. Inderdaad heel apart he al die neon verlichting op Time square.
    Nog heel veel plezier.
    Groetjes uit Den Bosch

• 26 Juli 2019 - 13:43

Karin Kruithof:

Wat Leuk om jullie reisverhalen te lezen , geweldig geschreven!!!

• 27 Juli 2019 - 17:37

Riek:

Altijd leuk 2 verslagen ik denk een beetje over het zelfde door 2 mensen
    te lezen. Jullie besrchijven alles zo grappig en wij genieten mee.
    Werkt het weer ook mee, hier stik heet steeds geweest maar nu
    een heerlijke bui zijn wij dan weer blij mee.
    Mensen een fijne voortzetting en ik ga naar het volgend verslag (we weten nu hoe het moet)