Dag 5 New York - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Dag 5 New York - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Dag 5 New York

Door: Dick en Mariette

Blijf op de hoogte en volg mariette

25 Juli 2019 | Verenigde Staten, Brooklyn

Woensdag 24 Juli:
Iedereen heerlijk geslapen,wel weer vroeg wakker. Otte nooien zit er waarempel gewoon een Zaal in ONZE badkamer .Ik maar gewoon naar beneden waar Drien een verhaal begint eigenlijk met een soort van dikke ogen WE KUNNEN NIET DOUCHEN Waarop ik natuurlijk gelijk snapte waarom dat er een Zaaltje in ONZE badkamer zat,Of ik dan maar ff wilde kijken . Ik naar de hoogste verdieping waar de ..... hun soort van eigen verdieping hebben , Maar desondanks mijn goede bedoeling werd ik teruggestuurd ,Hr Zaal zat al voor de 2e keer op zn buik in bad om zn haren te wassen .Ik afgetaaid om gezellig met elkaar te eten , gelukkig is Rainier ook aangekomen om te ontbijten . Had voor eind eten koffie gezet maar moest toch weer met een soort van spoed uitrukken om onze bad ( doucheruimte) te beschermen tegen nog meer zaal gebruik . Toch maar weer helemaal naar zolder gelopen bleek dat de Zalen de afvoerplug wilde gebruiken als opstelling ,beide familie ‘ s weer gerust blijkt gewoon een douche te zijn . Ps wel hilariteit dat e4 iemand 2x op buik zn haren heeft gewassen in bad : zijn GEEN foto’s van in ons bezit
Ontbijt genuttigd met elkaar en op naar de metro,New York verkennen.
Aangekomen bij de metro werden we door een hoop geschreeuw en diverse kreten opgeschrikt, bleek dat Reinier een foto van ons wilde maken,maar dat er een man was die dacht dat hij gefotografeerd werd,diverse scheldwoorden werden naar Reinier zijn hoofd gescholden en kwam agressief over,redelijke genegeerd en snel de metro in met elkaar. Onderweg naar de zoveelste gevraagde vraag van Kirsten,de ACHTBAAN. Ze wilde zo graag daar naar toe,aangekomen na de reis met de metro,22 haltes verder. Tickets gekocht en op naar de wildwaterbaan met boomstam , Jurgen en Norman de klos.
Daarna de karretjes achtbaan in met mama en Norman,kortom ze heeft genoten,armen in de lucht en gillen en gaan.
Daarna gingen we eten met elkaar (snacken)omdat de credits op moesten ,daarna nog 1 x in de draaimolen met Norman waar ze zelf de hoogte en laagte konden bepalen met het vliegwerk,Big Smile wederom.
Daarna weer naar de metro en op weg naar Wall street(financieel departement )
Druk druk met allerlei verschillendemensen en nationaliteiten,daarna op zoek naar de big Bull,in de rij voor een foto en gelukt.
Daarna gelopen richting de cruise boat,miss Liberty,voorrang met de rolstoel met Kirsten erin en iedereen er achteraan van ons en uiteraard fam Zaal.Gevaren langs het Vrijheidsbeeld,daarna op het eiland foto’s gemaakt en rondje gelopen.
Weer een prachtige warme dag, naar de metro gelopen en richting onze air bnb gelopen ,tussendoor nog wat boodschappen gedaan voor morgen ochtend .
Op het dakterras wat geborreld met de nodige chips, daarna wat te eten gehaald (gezond) wraps en boneless en fries.
Totaal toch weer 8 km gelopen.
Morgenochtend bijtijds weer op,naar het monument van world trade center.
Daarna richting Broadway en nog een outlet bezoeken voor de jongens.
Welterusten vanuit hier weer....
Het 1e stukje verhaal is van D...

• 25 Juli 2019 - 03:36

ROBERT EN LYDIA:

goedemorgen ,jullie nu lekker slapen
    is weer een prachtig verhaal
    lekker genieten xx

• 25 Juli 2019 - 07:04

Carla :

Bedankt voor jullie leuke verhaal.
    Voor de fam Zaal fijn dat jij er was Dirk kunnen ze weer lekker onder de douche.
    Annemiek en ik waren in New York toen Erik de marathon liep, wij hebben met z'n drietjes ook echt genoten daar en heel veel gezien.
    Jullie heel veel plezier met elkaar!!
    groetjes van
    "die ouwe sjagarijn" en tante Cola.

• 25 Juli 2019 - 11:57

Petra:

Nou weer smakelijk gelachen om je verslag Dick. Het is net een film die je voor je ziet. Groetjes van ons Frank en Petra.

• 25 Juli 2019 - 14:49

Wim En Cindy: