Dag 4 Washington/New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Dag 4 Washington/New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Dag 4 Washington/New York

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg mariette

24 Juli 2019 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dinsdag .....
We zouden er vroeg uit moeten.
Gelukkig waren we zelf al vroeg genoeg wakker.
Spook en zelf lekker gedoucht naar ontbeid waar Dorien al vol gas toasten aant maken was .na nodige bakken koffie de al onze koffers naar beneden gesjouwd waar aldaar de ubertaxi zou aankomen.
Zo taxi vol gepropt met onze zooi. En rit naar bushokie begonnen.
Daar ff op dezaalties gewacht en hop naar de busies.
Gelukkig ontdekte daar een medewerker dat wij wel een soort van criminelen waren.
Stomme Hollander je moet nog kaarties hebben.om op je koffers te knopen . Kzou je matsen geef maar 20 dollar J( mijn vriend).
Ondertussen werden de medereizigers gewoon paniekerig we moesten inde rij.
Ach dat rijgie duurde maar 1,35 uur en gaat uiteraard. Van mijn vakantie uren af.
Gelukkig kwam dr toch nog een chauffeur VOOrt bussie.
Nou deze mw wist van aanpakken. Heel de bus kreeg ff soort van uitleg zonder microfoon maar zelfs ouwe dirk hoorde te.
Ongelooflijk wat een slechte chauffeuse ze had werkelijk werkelijk heel de baan nodig en gewoon jakkeren. Kon ook gewoon de krant niet lezen op e pad .
En mw vond nodig om iedereen die ook gebruik maakt van de weg wel duidelijk te maken dat het NIET de bedoeling was dat zei ook maar enigzinds te hinderen in de haar verkozen snelheid .Dat maakte ze dan ook met handgebaren en gesproken woord wel duidelijk.
Aangekomen in... yes New York yes prachtig werden we met een soort .... opgejaagd om zo snel als mogelijk bussie te verlaten. Waarop ik nog een soort van joh onze rolstoel ( int Engels)
Is nog niet bij :
Opzouten . Gelukkig aanhouder wint . Bleek toch nog in bussie te liggen.
Deze werd dan toch nog opgevist..
Dan nog ff metro pff moet je gewoon ff kaartjes draaien ( kan alleen met pin)
Rainier had zo een stel blanco gasten gevonden MAAR niemand snapte wat van betaling.
Genoeg hulp ervaren
Knurft zn pas en pa en Rainier .
Bleek dat we genoeg kaarten hadden om te rijden met onsbeperkte gezin..
Ff nodige roltrappen etc genomen supermarkt biertje geschoord op naar hok.
Gevonden en kamers ingedeeld . Lekker bij Italiaan gegeten en nu is ff bed proberen.
Uit een soort van zonnig new york trust eeeee

• 24 Juli 2019 - 10:46

Anja:

Je kan ook niet alles weten hè Dick!! Hopelijk toch goed gekomen?