Vrijdag 9 Augustus - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Vrijdag 9 Augustus - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Vrijdag 9 Augustus

Door: Mariette

Blijf op de hoogte en volg mariette

10 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Nashville

Vandaag een luie dag gehad, redelijk uitgeslapen tot ongeveer 8.30 uur.
Het was al erg warm( 35 gr)met het ontbijt ,spontaan zweten dus zonder inspanning.
De meeste van ons weer gelijk een duik genomen in het zwembad, i.p.v. douchen in de ochtend.
Daarna zelf even een was gedaan voor onze familie en in de droger gedaan,opgeruimd staat netjes.
Daarna naar het zwembad op de camping in de relaxstand, valt wel weer op dat de Amerikanen
niet kunnen zwemmen, sommigen hebben zelfs een drijfpak aan terwijl het ondiep water is, ziet er niet uit dus. Als lunch een halve banaan gegeten en daarna de mannen Dick en Reinier naar de supermarkt gegaan om het nodige aan te vullen.
Terug stond er een klein kraampje met ijs bij het zwembad, gelijk Kirsten met mij er heen en samen ijsje op, 1 bol zijn er hier 2 in Amerika.
Daarna Dorien de bus besteld om met elkaar naar Nashville te gaan eind middag/avond.
De sfeer zat er al goed in bij de stad,massaal vele mensen, van jong tot oud,uit alle kroegen hoor je live muziek, allerlei soorten muziek.
Vele bierfietsen met jongelui, veel muziek, vrolijke mensen, sfeer is prima, genieten dus!!
Wat muziek teweeg kan brengen, saamhorigheid en plezier tussen jong en oud.
Een kroeg/eettent opgezocht alvast voor de dorstige kelen van ons ,werden daar hartelijk ontvangen en bediend met biertje en wijntje en natuurlijk appelsap voor Kirsten, wat er vaak niet is....dan maar pineappel juice, ook goed. Na onze bestelling een puntmuts op onze kop gekregen met een verzonnen tekst door de bediende,ik had al aangegegeven dat ik echt niet met zo’n ding op mijn hoofd ging zitten,maar kwam er dus niet aan onderuit,haha. We hebben wel gelachen weer desondanks.
Toen de straat op,de mensen massa nog meer toegenomen, wat een heerlijke sfeer en lol al die mensen om ons heen.
Daarna naar een eettent met blues muziek en terwijl we zaten te eten speelden ze lekker door,Kirsten kreeg de kriebels ervan en hoppa op de dansvloer in haar eentje waarna de band ook mee van genoot en haar hiervoor bedankte. Daarna gingen Dorien ,Kirsten en ik naar de bus richting de camping , de mannen komen later.....
Afijn een heerlijke dag gehad, wel moe van de warmte vooral. Nog een afzakkertje gedronken met Dorien en Kirsten onder zeil.
Morgen weer inpakken en naar de andere muziek stad Memphis, here we come!
Welterusten vanuit hier.

• 10 Augustus 2019 - 13:23

ROBERT EN LYDIA:

heerlijk , hier het weekend begonnen
    die puntmutsen deden me wel denken aan de broodzakken op fleiola weet je nog ola ola ola wij zijn van fleiola de broodloop
    en mijn lange rok aan flarden ( heb het restant nog)
    maar hadden wel gewonnen ,mooie tijden

jullie nu nog op bed waarschijnlijk wij aan de borrel met en flinke zomerstorm met zon flinke windkracht hier in barendrecht
    geniet nog !! xx

• 10 Augustus 2019 - 16:38

Riek:

Goedenavond beste fam, Mariëtte leuk verslag jullie maken wat mee hè.
    Ik lees het blijft maar warm, dus het was wel het uur voor Kirsten wat de muziek betreft
    wat een feest. Ik denk nu weer met de camper verder is toch ook weer gezellig.
    We wensen jullie met elkaar nog een prima tijd verder in Amerika.