Er was 1 jarig - Reisverslag uit Marietta, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Er was 1 jarig - Reisverslag uit Marietta, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Er was 1 jarig

Door: Dirrkie

Blijf op de hoogte en volg mariette

07 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Marietta

WAT EEN FEEST.
Ja hoor is weer 6 augustus .
Houd dus in dat de BOZE WOLF verjaard .
Nou dat heb ik geweten. We moesten nl een beetje vroeger bed uit omdat we moesten vliegen naar Atlanta.
De afspraak was dat we gewoon 7 uur klaar zouden zijn.
Dus wekker op 6uur.
Stukje zekerheid wat kruit inbouw 5 uur wekker dr uit en dan ontdekken shit 5 uur .
Niet meer inslapen dus en heul de dag sjagareinig ..
Afijn 7 uur stonden de schilten geheel gereed om in taxi te stappen.
Yep daar kwam tie exact op tijd dus .
Ingestapt om naar Chicago AirPort te gaan .
Aangekomen al onze meuk op band gesmeten en bonnechies ontvangen.
Ps al die tijd is ZE jarig hè..
Gewacht op de Zaaltjes welke uiteraard op gemak aan deden.
Na .... kwamen deze dan ook eindelijk aangesjokt.
Gelukkig ook nog een rij voor de douane maar ja je wil wat dus ook maar geduldig aangeschoven.
Ja hoor eindelijk aan de beurt, zelfs schoenen uit ik met spook erdoor.
En waar blijft kruit ??? Kijk achterom ja hoor staat die Amerikaanse douanier uit te leggen dat een voordeelfles shampoo gewoon in handbagage mag als je Ja hoor jarig ben.
Pffffff.
Net op tijd voor vliegtuig ingestapt ,en na een wat hobbelig vluchttje aangekomen in Atlanta ..
Daar zouden we volgens planning ff de trein nemen naar een plaats voor temple wanneer Rainier en ullo dan camper op zouden halen.Kwam volgens Drien bij sap vandaan ?...
Bleek dus geen enkel vervoermiddel die kant op te gaan.
Daarom vroegen jur en rein een taximannechie wat de reis wel zou gaan kosten.
Zonder af dingen? 140,- dollar..
Klonk dus eigenlijk best wel goed .
Kwamen ons soort van wat doen we ..
Tuurlijk top.
Waarop de hele zooi richting taxi hobbelde ..En conlega van de door zalen aangesproken koopjes man ons vroeg waarheen?
Noue naar temple .
Ok wij brengen je voor dollar 100,- ( zo snel hadden wij ze deze vakantie niet verdiend).
Nou dat deed ons taximannechie ook .ha ha.
Werd een soort van.. ging zelfs voor dollar 80,-
MAAR we gunde die gast ons ritje wel.
Aangekomen bij ons bekend cruise Amerika was de bewuste Mw met allerlei dingen bezig waarop wij gelukkig mochten wachten..
Op JA HOOR kruit dr verjaardag.
Op gegeven moment kwam er toch beweging in mw en werd ons van alles uitgelegd .
Schade na gelopen en papieren in orde gemaakt.
Stoeltje wilde we niet zei de mw.
Daar huur bij cruise Amerika dollar 10,- is en je de stoeltjes koopt bij walmarkt voor dollar 5,-..
Ene verhuurd u ook eventueel navigatie ?
Ach meneer die koopt u bij walmarkt en na vakantie lever u hem in beval niet..
Zo verdienen we ( al zouden wij dat willen) gewoon onze vakantie en ZE is nog steeds jarig..
Hè hè we konden.
Raad eens naar de walmarkt.
Gelukkig hadden we nog geen navigatie en of adres.
Dus na... aangekomen bij zoon winkel wat een extreme zaak werkelijk echt alles te koop.
Kost gewoon 1,5 tot 2 uur .
Toen hadden we alles ( ff voor het zalen komplot ) sindsgisteren zijn wij erachter met dank aan Sabrina’s hoe er over ons ( DE SCHILTJES ) word gesproken wij vermoeden ook bij opa’s en oma’s zussen en zwagers.
Zie antwoord vorig verslag ...HARKEN DESCHILTIES NOG STEEDS 4 BROOIEN NAAR BINNEN.
Otte maar nog steeds is ze jarig..
Die BROOIEN hadden we dus ook ..
Onderweg naar de camping .
Ging prima hoor .
Net de natuurlijk aangeschafte barbecue uit laten gaan om op jet dr verjaardag dit naar mijn idee toch wel hoop typewerk verslag te maken.
Ondertussen zit de rest jawel voor jet dr verjaardag het door jet uitverkoorde fase 10 te spelen.
Ik hepper zin an.
Ps als er nog volk is mag ook uit Maarssen en/ of omgeving die HAAR verjaardag willen sponseren .
Khep dr nummer .
Maar uiteraard mogen jullie ook reageren op de Situatie .
Ik ga zo douchen ...
Whiskey is op SABRIEN had hoop afgelopen dag te kopen MAAR raad eens jouw ouwe was vergeten te stoppen bij d3 drankenwinkelllllllllllll.
TRUSTE ..