Woensdag 31 Juli - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Woensdag 31 Juli - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Woensdag 31 Juli

Door: Mariette

Blijf op de hoogte en volg mariette

31 Juli 2019 | Verenigde Staten, Niagara Falls

Daar zijn we weer,met de goeie voornemens om om 7.00 uur op te staan en 8.00 uur weg te rijden......jullie raden het al,het was dus 8.00 uur toen we wakker schrokken,net als de Fam Zaal hadden we beiden de wekker gezet maar niet afgelopen of zacht gezet.
Kortom snel uit bed,douchen en toilet( lekker met 1 douche en 1 toilet) duurde effe,ontbijt erin proppen en koffers dicht ,in de auto’s proppen en wegwezen.
Wij met een mooie Dodge en Zaal met een Nissan Altima.
Na 4 uur gereden te hebben rond 13.30 gestopt bij een Dunkin Donuts tent ,wrap,donut,muffin en wat drinken besteld met elkaar en weer door.
Onderweg nog wat regen gehad met 1 klap onweer. 1 klein reebokje gespot onderweg.
Rond 18.30 uur tijd om te tanken onderweg,.
Rond 19.00 uur op plaats bestemming,ook weer een soort Pippi huis,alleen nu meerdere kamers en badkamers,toiletten. Ziet er verder prima uit als huis.De mannen nog even boodschappen gedaan.
Nog even geborreld en een eettent gezocht,uiteindelijk in een hotel prima gegeten,aanrader van tripadvisor.
Inmiddels zagen we dat het wat ging regenen,dus snel naar ons Pipo huis,viel gelukkkig allemaal mee met de regen.