0rlando universum - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu 0rlando universum - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

0rlando universum

Blijf op de hoogte en volg mariette

14 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Yes Dirkies beurt.
Orlando universum.We hadden daar we toch hier waren een dagie universum filmstudios bedacht.
Reinier komt met zn amerika gedachten alles in veelvoud van 6 dus 60 per persoon snelpas 35 zou totaal dus voor luxe gebeuren max 100 dollar per persoon zijn.
Laagste prijs op de borden 129 dollar.Slik wat nu.
Reinier effe gevraagt kon voor 1 park 99 dollar simpelste kaart. dat maar gedaan.5 x 99= toch serieus
Mooie is dat bij ieder onderwerp de wachttijd word aangegeven 1e 70 min.
2e 15 min was schreck daar in de rij gaan staan was toch al snel 25 min spijt uiteraard hadden we toch een snelpas moeten nemen.
Nu 23.20 uur ullo had dus echt een reisdag vol geschreven foutje internet eruit shi----.
Vol goede moed ga ik nu dus nog verder.

Even raar maar ik neem dit gedeelte even over 2 dagen verder om het een en ander af te maken,Schreck gezien in een soort theatervoorstelling met 4 d movie,Kirsten en ik zijn buiten gebleven gezien de vorige ervaringen van ons....maar prima vermaakt met de disneyfiguren die rijkelijk rondliepen en wilden op de foto na enthiousiaste kreten van onze dochter.
Nog naar een voorstelling met decor gegaan over de film Twister,bizar wat er kan gebeuren inderdaad,Kirsten buiten gebleven met Dorien.
Toen zagen we een kinderachtbaan waar Kirsten in wilde natuurlijk,helaas
2e atraktie was twister welbekend van die tornado;s.
Op een prachtige manier word hier een deel nagebootst waarin trucks ontploffen water spuit ed.dat krijg je dan ook gewoon over j
e heen.
3e item ben ik niet geweest was man in black.
4e Kinderding dacht ik.Gevraagt bij man ingang no problem you can always out.
Rolstoel opgetuigt paar Zaalties en Schilties super mag je zo voor!!
Hokie terecht gekomen daarna zouden we in een achtbaanbakie geheel meemaken.Superheftig

• 14 Augustus 2012 - 15:25

Marja:

Hoi Schildjes,

Nou nou het is nog al wat hè wat jullie allemaal ondernemen. Het is toch geen werkvakantie ha ha. Nee begrijp het wel hoor als je daar bent moet je ook alles zien nou volgens mij doen julliemdat wel. Klinkt allemaal erg leuk als je het verslag zo leest. Die achtbanen oh jee zou ook niks voor mij zijn. Hier is het nu ook behoorlijk warm eigenlijk een beetje benauwd maar we zeuren niet dit is wat we willen in de zomer hè. Nou geniet er lekker van kijk uit naar jullie volgende verslag Xxx Gr. Van de Kraakies

• 14 Augustus 2012 - 17:01

Robert Lydia:

Wat een reis zeg en wat een organisatie om dit allemaal te doen
    Het is toch niet normaal die bedragen
    Daar moet je maar even niet bij nadenken dan . Veel plezier allemaal gr van ons en een dikke x voor de grote meid

• 14 Augustus 2012 - 19:10

Lenie:

hoi allemaal
    geweldig dat jullie zo genieten wij genieten mee van jullie verslagen en de zaaltjes
    groetjes en nog een fijne tijd

• 14 Augustus 2012 - 21:47

Cindy:

leuk weer even te lezen hoe het met jullie gaat en wat jullie allemaal gedaan hebben ,veel plezier allemaal en een dikke kus aan kirsten van britney

• 15 Augustus 2012 - 09:45

Drama's:

Zèg, als jullie failliet verklaard worden....Aron is bezig met de huttenbouw.
    Ik zal, mocht het nodig zijn, zeggen dat ze er een paar laten staan zodat jullie dan toch nog woonruimte hebben bij thuiskomst. Ik denk wel mee, hoor!!