Key West - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Key West - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Key West

Blijf op de hoogte en volg mariette

23 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Key west,vanochtend om 10.00 aangemeerd,in bed voelde ik mezelf al heen en weer hobbelen en dacht oke wat is dit,
gelukkig werd het later minder,Kirsten om 09.30 geroepen en op naar het ontbijt,daarna naar key west het stadje in,het viel vooral op dat er veel villakakelbont huizen waren,roomwit en netjes verzorgd.
Winkeltjes volop om nog het een en ander voor onze koter thuis te scoren,(kleinigheidje hoor).
Het is weer een bloedhete dag en voelden het al snel in onze benen maar desondanks geloof ik 2 uur gelopen pfffffff en tussendoor nog een biertje en cola gedronken.
De waterstralen liepen over onze gezichten en ruggen maaar hadden het vooruitzicht om strakkies weer heerlijk in het zwembad te duiken op de boot,wat hebben we het toch goed!
Voordat we trouwens naar key west gingen moesten we ons weer melden met onze paspoorten en seapass bij de douane en laten controleren,wat een toestand steeds,overal wordt op gelet heb ik het idee,super alert.
Dus lekker zwemmen en verkoeling zoeken en we hebben nog een cocktail besteld die we onszelf hadden beloofd om 1x te doen.
De nodige muziek was ook weer op het dek en een stuk pizza ter afwisseling ging er goed in.
Eind van de middag wilden wij nog bestellen maar ja de pas was geblokkeerd,ahum gaan vanavond onderzoeken hoe dit komt en of we nog wel wat te eten krijgen.
Na het zwemmen met Kirsten naar boven om te douchen,helaas een splinter glas in haar voet wat ze goed liet horen,afijn in de hut in warm water gezet in de prullebak(schone)en geweekt,bij fam zaal pincet getoverd en met 4 man mevrouw vastgehouden en splinter verwijderd,wat een toestand.
Daarna naar de eetzaal waar ook de nodige muziek weer aanwezig was en we met servetten boven ons hoofd hebben gezwaaid ter afscheid van de bediening,errg grappig.
Daarna alles afgerekend aan boord en een stuk lichter nog even afzakken met een borrel.
Morgenochtend voor ons 06.45 uur weer op en koffers inpakken en ontbijten,taxi naar fort lauderdale waar we onze koffers tijdelijk kunnen stallen en nog even van het zwembad gaan genieten,daarna rond 18.00 terug naar Miami airport en weer terug naar huis wat ook weer prima is.Het is voor ons allemaal super snel voorbij maar hebben genoten.
Bedankt nogmaals voor jullie reacties en medeleven die we af en toe nodig hadden(met de zaalties)en hopelijk tot snel.
De slaappillen liggen klaar voor in het vliegtuig,het wordt tenslotte weer een lange reis.
Weltrusten!!

Dick,Mariette en de rest xxxxx

• 24 Augustus 2012 - 17:15

Petra Van Dormolen:

Hoi,hoi,

Een heel goede terugreis gewenst.
    Het zal wel wennen zijn want voor hier is er het weekend regen voorspeld.
    Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad ...

Xxxx Petra.

• 24 Augustus 2012 - 18:43

Frank:

Voor morgen welkom thuis, maaaaaaaaaar bereid je voor op 100 mm regen in 2 dagen ;-(
    Later,
    Frank