2e dag Orlando,Wet &Wild - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu 2e dag Orlando,Wet &Wild - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

2e dag Orlando,Wet &Wild

Blijf op de hoogte en volg mariette

15 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Na een redelijke goede nacht desondanks met vijf man op 1 kamer en discussies wie bij wie op naar het ontbijt,ja hoor brood,jam,toetje nou ja eigenlijk bijna alles op tafel gezocht wat altijd een gevecht is om 9 man bij elkaar te paraderen eerst de tafel,klef klef afgedaan met servet en boterhammen gescooord met alleen honing en een verdwaalde wafel,dit alles met plastic bestek en mega grote bekers voor de koffie(wat zijn wwe toch verwend).
Afijn onze wegen gesplits in 2en de ene shoppen en de ander voor het waterballet,zelfs ik ging mee met oordoppen in voor het geval dat.
Door Rainier gebracht(service)bespaarde ons weer $15 en op naar de balie,kaartje gekocht badkleding aan en gaan met die banaan,Kirsten in alle dingen die in mijn ogen gevaarlijk waren en waar ik niet in durfde,zij dus wel en vond het geweldig!!
We hadden weinig files met mensen omdat in Amerika de scholen al zijn begonnen.
We hebben alles weer meegemaakt op zwem,spartel en snel gebied en goed doorstaan,een ieder had het goed naar zijn zin.
Het viel wel op dat veel Amerikanen niet kunnen zwemmen,raar gezicht om grote mannen met een zwemvest te zien ha ha.
In de middag werd het drukker en werd het knap warmer,er werden zelfs sproeiers aangezet om je voeten normaal neer te zetten op de tegels zonder blaren au au,inderdaad gevolg snel lopen.
Rond 15.00 uur begon het te onweren en te waaien en iedereen moest het zwembad uit,voor ons geen probleem want we hadden afgesproken dat Rainier ons zou komen ophalen om 15.30 uur om vervolgens onze weg weer te volgen naar Crystal river.
Tussendoor nog even lichte paniek want ik dacht dat mijn jurk jaaaa jurk en Kirstens jurk nog in de douche hing van s"ochtends,gelukkig na even zoeken zat deze toch in de tas.
Op weg naar Crystal river werden er diverse dutjes gedaan door die en gene,versleten dus inclusief myself.
Aangekomen daar een verademing om weer even een duik te nemen en te zwemmen inclusief borrel.
Daarna op zoek naar de bekende goeie tent via de tip van Dorien(steak) en heerlijk gegeten.
Bijtijds naar bed want om 6.15 uur worden we verwacht bij het zwemmen met de manatees(oftewel zeekoeien)
Kirsten en ik mogen heerlijk uitslapen want deze uitdaging gaat ons net te ver!
Dus Dick gedumpt bij onze zonen om daar te knorren met enige tegenzin.
Heerlijk het bed voor onszelf dus.
Weltruste,morgen het vervolg......

• 15 Augustus 2012 - 09:29

Fam. Drama:

Dat heb je als je zelden een jurk draagt, dan vergeet je dat ding (bijna gelukkig!) hihi