6e reisdag,zaterdag 11 augustus - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu 6e reisdag,zaterdag 11 augustus - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

6e reisdag,zaterdag 11 augustus

Blijf op de hoogte en volg mariette

12 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Allereerst op de valreep nog even mijn nichtje feliciteren met haar verjaardag(Talitha) Hiep hiep hoera.
Na om pas 7.30 uur wakker te zijn geworden snel in de benen en gedoucht,jongens wakker geklopt en op naar het ontbijt,wat weer heerlijk smaakte.
De planning voor vandaag was 2 uurtjes op de segway toeren,dit voor de mannen en Sabrina,kortom uitgezonderd Dorien en ik(jet).
Kwartiertje gewandeld naar het afspreekkpunt met kirsten in de rolstoel,kennis gemaakt en allemaal een uitgebreide uitleg hoe het alemaal werkt.
Sabrina als 1e moest de proef doorstaan wat zij prima deed alleen had daarna wat bibberbenen,toen zij uiteindelijk weg reed om de rondjes te rijden om even te wennen moest er toch even gezegd worden dat de mannen hier geen last van zouden hebben......ach ja hier ga ik maar verder niet op in.
Daarna mochten de mannen het proberen en dit ging vrij snel soepel en net iets harder,helmen verplicht en karren maar.
Kirsten zou met Dick mee rijden maar mocht tot onze grote verbazing het zelf proberen en dit ging echt heeeel goed en was zeer trots inclusief de leider die het graag wilde filmen voor op zijn website na afloop.
Helaas mocht ze niet mee de weg op omdat ze daar niet voor verzekerd waren,niet getreurd Dorien en ik gingen het park in om daar wat rond te struinen,archeologisch park waar we wat oudheden zagen en een drankje hebben genuttigd voor de eeuwige jeugd.
Helaas was het park niet echt geschikt om met de rolsroel te rijden door de houtsnippers die er lagen,dus het rondje verkort en wat verfrissing gezocht met een bottle water en wachten op de rest.
Na terugkomst enthousiaste verhalen en knap bezweet maar voldaan nog even gezeten en weer terug naar hotel waar de reis ons ging voortzetten naar Orlando.
Nog even tussendoor in de supermarket een broodje gescoord en rijden maar,totaal 3,5 uur rijden tot bestemming.
Aangekomen in hotel eerst gekeken of er wat bier in huis was,ja dat wel inderdaad,alleen geen wijn chippies etc dus de jongens erop uitgestuurd naar de supermarkt alvorens niet eerst een duik te hebben genomen in het zwembad,deze voortijdig onderbroken door een hevige onweersbui.
Het hotel is erg donker,natte vloerbedekking,gribbus en Utrecht kanaaleiland,ruikt naar................
Kirsten mag deze nacht bivakkeren bij fam zaal wat ze dus echt geweldig vind en wij ook voor 1 keer!
Helaas mogen we morgen niet uitslapen,weer vroeg op voor een daagje universal studio"s.
Ondertussen terug van een heerlijk eten van een steak en bbq house,nog even naborrelen bij het zwembad.
De jongens zijn nog even in de stad daar gaan we niet op wachten,dus vanuit hier weltrusten.

• 12 Augustus 2012 - 08:50

Frank:

Doe eens wat foto's, uiteraard alleen als daar tijd voor is.
    Hier een lekker weekend, BBQ!
    Goede reis verder!!

• 12 Augustus 2012 - 11:07

Petra Leenhouts:

Hoi Mariëtte,
    Ik vind het zo leuk om jullie reisverslag en die van de "Zaalties" te lezen. Ik ken alleen jou en Kirsten maar begin de rest onderhand ook te kennen op deze manier. Ik kan me nu voorstellen dat Kirsten zich zo verheugde op "Amerika", ze geniet vast volop van alles wat ze ziet en meemaakt en de aandacht voor haar en elkaar.
    Veel plezier nog daar en ik verheug me op de reisverslagen !
    Groetjes, Petra. (kus voor Kirsten).

• 12 Augustus 2012 - 21:37

Talitha:

Kijk, dat is nog eens aardig. Er word vanuit amerika zelfs aan mij gedacht:)
    Begrijp ik nou goed dat de heren op echte segways zijn geweest? Het lijkt me leuk om daar een foto van te zien, ik denk niet dat dat in Heerjansdam nog gaat gebeuren...veel plezier en weltrusten! Liefs Talitha