Dag 5,Daytona. - Reisverslag uit Daytona Beach Shores, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Dag 5,Daytona. - Reisverslag uit Daytona Beach Shores, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Dag 5,Daytona.

Blijf op de hoogte en volg mariette

11 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Daytona Beach Shores

oge
Vanochend opgestaan Ding boven op me lekker geslapen pap.phu
Gaan ontbijten was bij prijs inbegrepen maar 9 man waarvan een paar groote zaalties ff bewijs aanleveren dat et was betaald.klopte we mochten aanzitten.
Uiteraard overlopende borden ei spek koeken pannekoeken etc.
Toppie Daarna heul de meuk in karregie geladen en op richting daytona.
Moste toch nog effe over strand crossen dat he me ook maar geedaan.
Op naar Daytona ,daar aangekomen best wel moeite waard om onde te lopen.Kon ook nog een rond rit maken maar dat duurde te lang en bloedheet.Hebben we maar uitgesteld voor een volgende reis?
Heel de zooi weer int bussie geladen op naar st augustien.
Jammer maar nu zouden de Zaalties honger in verband met de kas maar
is een supermarkt in gestapt.Wouw kost niks.Veul voer en drank gescoord
om in't bussie op te eten.dat ook maar gedaan.
Mooi op tijd aangekomen in nieuw hotel aangekomen om daar nog is een poosie in zwembad te vertoeven.
Na een poosie daar te hebben doorgebracht lekker en koel biertie ff naar de bar.WAT NU ggen biertie int hotel.
Zielig hoor die bekkies .
Stan wil jij niet is in zon bak rije hop weg stan met bussie.Duurde maar een uurtie daar waren ze al phuuu.
Leker bakkie genomen aant zwembad.Boze wolf kwam nog ff aan de afgesproken tijd vort eten herinneren.kwam goed. Vergeten te melden
Corine(dorien)heeft van elke stop de goedkoopste(past ons) eetgelegenheid in de buurt opgezocht TOPIE tot nu toe.
Vanavond ook dus 1,5 mile afstand.Wiisten dus niet dat de kaartlezer(Reinier)voor z;n ouwe dag aandelen schoenen gekocht heeft.
Ullo met Ding in rolstoel gewoon ff een mile of 1,5 extra hept laten lopen.Mot wel zeggen Top Dorien was weer geweldig
Nu weer lekker glaasie fris aant uitgestorven barretie.
Zaalties en Stan zitten aan gaan zodadelijk knorre.
Voor nu en dan Mel sterkte met Dorpsstraatwond (nieuw voor de dikke van dalen)
En voor een ieder die dit gebeuren volgt.SEE YOU uit een warmpies St Augustien Florida.

• 11 Augustus 2012 - 08:41

Fam. Drama:

Natuurlijk volgen wij dit gebeuren. Dit wil je niet missen, toch?
    Breng elke dag verslag uit aan de rest van de fam.
    Jongens weer terug uit Zeeland. Laatste bus van 18 uur(!) gemist.
    Eigenlijk moeten lopen, maar Marios was zo goed ze te gaan halen in Zierikzee. Daardoor moest ik wel fietsen naar m'n werk! Jullie horen het....het is afzien hier, maarre...wel heel mooi weer en dat maakt alles weer goed!

Gr, van de Drama's uit zonnig HEERJANSDAM

• 11 Augustus 2012 - 18:58

Wilma:

Hallo schilties,

Fijn dat jullie zo genieten, wij ook van jullie verhalen. Gelukkig Jet dat je weer snel bent opgeknapt, wel een goede smoes voor een nieuw badpak, gewoon vergeten in te pakken, moet ik onthouden.
    Veel plezier en geniet met z'n allen.

Groetjes de Tetjes

• 11 Augustus 2012 - 23:19

Cindy:

mariet hoe kan je nou je badpak vergeten hihihihihihhi