Nashville Woesndag 7 Augustus - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Nashville Woesndag 7 Augustus - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Nashville Woesndag 7 Augustus

Door: Mariëtte

Blijf op de hoogte en volg mariette

08 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Nashville

6 Augustus Woensdagavond, eerst nog aan de BBQ met elkaar die heerlijk was, daarna nog een spel gedaan , fase 10, niet afgemaakt want het werd wel erg laat, dus vanavond (7e Aug)als het goed is af maken. Werd wel irritant met de muggen, afijn aangezien ik nooit tekort heb muggenspul gepakt en gesmeerd , voorlopig nog 3 flessen voor iedereen voorradig.

Woensdag 7 Augustus:
Vanochtend weer het nodige ingepakt en op naar Nashville, 320 km rijden, wel de afspraak gemaakt om onderweg de gekochte appeltaart van gisteren nog te versnaperen met elkaar, zo gezegd zo gedaan met een tussenstop waar de koffie ons ook liet smaken gelijk.
Onderweg iets regen gehad, maar de temperatuur is bloedheet, gelukkig airco in de camper, maakt alleen een takke herrie, vooral toen we gingen slapen gisterenavond was het irritant , maar zonder is geen optie dus we doen het er mee.
Aangekomen na 4.5 uur bij een prachtige camping in Nashville waar we ons ingecheckt hebben, snel plonsen in het zwembad met Dorien en Jurgen en natuurlijk Kirsten die al glom van oor tot oor toen ze het zwembad zag.
Dick en Reinier gingen nog voor de boodschappen en de drank en wordt weer een heerlijke BBQ voor vanavond. Norman ging nog even hardlopen, kregen nog wel een alert op onze telefoon dat er iemand ontsnapt was en ergens rond liep, ver genoeg van ons vandaan in ieder geval .
Afijn na de boodschappen aan de borrel en chips. Dick, Kirsten en (wederom) Norman nog even in het zwembad gesprongen, toch lekker die verfrissing.
Daarna met elkaar alles klaar gezet en heerlijk onze BBQ opgegeten....iets te veel.
Afijn morgen de muziekstad Nashville verkennen en een wasje draaien ,ook dat gaat door.
Nog geen welterusten maar nog even na borrelen en kletsen.
Morgen weer bijtijds op....

• 08 Augustus 2019 - 03:34

ROBERT EN LYDIA:

dit klinkt weer heerlijk ,smulpapen
    en lekker zwemmen met de hitte is een must
    geniete
    xx