vrijdag 2 Augustus - Reisverslag uit Oberlin, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu vrijdag 2 Augustus - Reisverslag uit Oberlin, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

vrijdag 2 Augustus

Door: Dirkie

Blijf op de hoogte en volg mariette

03 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Oberlin

Dag in Oberlin 2Augustus,

In ons boerderij woning werd er gewoon weer is uitgeslapen .
Dirkie had het om 8 uur al wel gehad in bed
Daarom maar weer is koffie voort stel gezet.
Besloten werd om de (rustdag);in te vullen met pot golf.
Uiteraard omdat Jürgen en Reinier hier een soort toppers in zijn.
Wij (Norman en ik) moesten mee om hun het wij-gevoel te geven.
Eerst zijn Jürgen en Rainier op pad geweest om bij de golfbanen te vragen of ze huur spul hadden en of ze mochten spelen met 2 sukkels..
Nou die hebben ze gevonden ,waarna ze terug naar huis kwamen om te melden dat de wedstrijd 13.30 uur zou starten .
Daar op tijd naar toe gescheurd spullen aangepakt en ja hoor zelfs een golfkar dr bij..
Amerikanen snappen er niets van als je gaat lopen cq energie verspilt aan onzinnige dingen.
1e hole ging zoals verwacht . Ff wat meer slagen dan de 2.
We hebben de holes allemaal afgejakkerd .
Tuurlijk waren de zaaltjes beter.
Maar wat dan aan eind bij een biertje word vermeld dat EIGENLIJK BIJ ONS HANDICAP een hoge compensatie aan punten moet worden gegeven aan personen die geen les hebben genoten.
MAAR dat kon uiteraard niet meer worden aangepast.
Dus ik denk dat wij ( NORM EN IK) gewoon hebben gewonnen.
Nou ja maakt uit was gezellig en toch weer een soort van energie gebruikt.
Daarna na supermarkt gestoven om het vlees ten bate van barbecue aan te vullen.
Thuis op onze boerderij nog paar blikken gedronken.
En daarna vlees gebarbecued ,salades en de weer nodige bieren genomen.
Nu 21.50 uur aan de borrel om de avond af te sluiten met wederom een spelletje kaarten.
Ook hierbij zou het wel weer een soort van fanatiek geheel worden.
Morgen gaan we weer een huis verder ,naar Chicago klinkt allemaal beetje eng,staat bekend om verschrikkelijk autorijden.
We gaan het beleven.
Tot horens .....

• 03 Augustus 2019 - 03:41

Janneke:

Succes met de rit naar Chicago

• 03 Augustus 2019 - 05:24

Fred En Carla:

Weer heel leuk om jullie verslag te lezen.
    Heel veel plezier in Chicago.