Zaterdag 3 Augustus - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Zaterdag 3 Augustus - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Zaterdag 3 Augustus

Door: Mariette

Blijf op de hoogte en volg mariette

04 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Chicago

Na gisterenavond het spel Beverbende gespeeld te hebben en fam Zaal natuurlijk gewonnen,heel toevallig.....spelen dit al jaren...wij niet en ik zeker niet.
Daarom mocht ik ook mee doen, afijn wij kunnen goed tegen ons verlies dus gauw vergeten dat spel.
Vanochtend rond 8.00 uur wakker,gedoucht,aangekleed en wat erbij hoort,daarna aan het ontbijt.
Daarna koffers pakken met elkaar en troep opruimen waar we al aardig aan gewend zijn met elkaar in goeie harmonie.
Op naar Chicago,rond 10.45 uur weg gereden,Fam Zaal voorop met de navigatie.
Tussendoor gestopt aan de rijksweg na 2.5 uur en een bakkie koffie gedaan,die we konden kiezen uit diverse soorten koffie. Kirsten uiteraard mango sap.
Door het tijdsverschil waren we hier om 17.30 uur maar het was 16.30 uur(1 uur verschil).
Door Chicago heen gereden met hectische auto’s om ons heen ,links rechts alles passeren,desnoods even een loeier op de claxon.
Dus idd om 16.30 uur aangekomen bij de nieuwe air bnb,snel de kamers verdeeld. Huis is prima,alleen weinig servies,alleen limonade glazen,borden. Geen wijnglazen,mokken of iets dergelijks.
Norman met Kirsten,fam Zaal beneden in de kelder behalve Jurgen mag op onze begane grond, voordeel alleen een 2 persoonsbed.
Wij (Dick en ik) ook op de begane grond,koffers open geklapt en aan de wijn met chips.
Straks de nodige boodschappen doen in de dichtstbijzijnde supermarkt.
Boodschappen zijn binnen,nog even op de waranda gezeten op de schommelbank,
De mannen hadden al een eettent gespot onderweg, 1 km lopen naar Ted house grill,(was iets meer)heerlijk gegeten met elkaar en weer terug naar de air bnb,toch wel een beetje total loss na deze reisdag, gelukkig hebben de buren een feestje,American party......zijn nog niet welkom....dus maar snel douchen en richting bed, truste voor ons dus.

• 05 Augustus 2019 - 03:01

Melvin.:

Goedemorgen! American Party moet je jezelf gewoon aan toevoegen he, geen uitnodiging voor nodig! En zelf drank mee nemen... (die jullie ongetwijfeld nog hebben). Geniet er maar weer van! Groetennn!