Day 2 Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Day 2 Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Day 2 Washington

Blijf op de hoogte en volg mariette

23 Juli 2019 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zondag best laat wakker geworden.
Was wel nodig ook na een best wel lange transportdag.
Zagen ook eindelijk de kamers die ons (schilties) waren toebedeeld.
“BOZE WOLF” en ik ongeveer 10 m2 .
Dus uiteraard alle koffers op grond . Ik kan net met jet bed instappen.
Andere kinderen Schilt werkelijk de kleinste kamer ln geheel het pand.6m2.
Na het uitslapen stond per ongeluk de ZALEN SR kamer open .
Blijkt gewoon de kamer van Trump te zijn 20 m2 vaste kasten en echt grote badkamer. Onze badkamer alleen te bereiken via algemene hal.werkelijk snoezelig kleefgordijn.Waar wij dan geheel fam Schilt in 10 min( welke zalen ons gunnen) gewassen ,geschoren en uiteraard soort van privé boodschappen moeten regelen. BLIJKT DAT JR ZAAL ook gewoon eigen badkamer heeft