Dag 26,Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Dag 26,Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Dag 26,Vancouver

Door: Mariette

Blijf op de hoogte en volg mariette

21 Augustus 2015 | Canada, Vancouver

Vanuit hotelbed in Vancouver ons laatste verslag.
Vanochtend 6.45 uur opgestaan en de restjes ontbijt opgegeten,daarna op naar de ferry,ongeveer 30 km rijden.
Het was gelukkig niet druk dus konden nagenoeg gelijk aanschuiven en de ferry op.
Even de ferry verkend en ons geinstalleerd voor de komende 2 uur varen,jongens met Kkirsten naar de gamezaal en wij onderuit met leesvoer of het uitzicht.
Naarmate we verder kwamen was er wel steeds meer bewolking,maar gelukkig droog.
Op plaats bestemming met de ferry nog 1,5 uur rijden naar ons hotel in Vancouver.
Tussendoor hazenslaapje voor Kirsten en mij.
Aangekomen in hotel de mannen ons afgezet en verder doorgereden om de camper terug te brengen,daarna met de trein weer terug naar ons.
Dorien,Norman en Jurgen en ik de stad in om te gaan lunchen waar het alweer tijd voor was.
Vooraf hebben we nog een zwerver blij gemaakt met wat eten en drinkwaren van ons. Had gelijk een goeie dag.
Afijn heerlijk wat gegeten en gedronken,net toen we weg wilden gaan kwamen de mannen alweer terug,dus nog blijven hangen en de mannen nog gegeten en gedronken.
Daarna terug in hotel en de koffers naar boven gebracht,hierna nog wat uitgebuikt en rond 18.00 wederom gaan eten.
Het is hier trouwens de gewoonte om vroeg te eten,de Canadezen zelf.
Weer een vertrouwd tentje gevonden met heerlijk eten en voor ons een goeie afsluiting.
Daarna terug naar hotel,ik met Kirsten gelijk in de douche en in bed gekropen,nu verslag gemaakt,
De rest is nog even de kroeg hieronder onveilig aan het maken.
We hebben ons al ingecheckt(Jurgen) en morgen gaan Dick en ik met Kirsten met de taxi naar het vliegveld,aangezien we op de heenweg verschillende capriolen moesten maken om uit en in de trein te komen met al onze koffers.
De rest volgt met de trein,in de ochtend slapen we nog even uit tot 8.30,daarna ontbijten en de stad nog in.
Rond 17.00 uur gaan we vliegen,rond 11.30 uur landen we,voor onszelf het gevoel nog midden in de nacht.
Daarna naar huis rijden met hopelijk een bustaxi en Norman gelijk volleyballen.
Het was weer een geweldige vakantie met elkaar,wel een heel ander land als Amerika dit Canada,maar dat hebben jullie in onze verslagen mee kunnen lezen.
Maar de 4 weken zijn voorbij gevlogen.
Iedereen bedankt voor het meeleven met onze reis,hopen jullie snel weer in Nederland weer te zien.
Voor nu welterusten!

• 21 Augustus 2015 - 08:13

Tet:

Wat zijn die 4 weken snel voorbij gegaan, wij zullen de reisverslagen missen, wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt. Een goede en veilige reis terug, zie jullie snel weer. Tetjes

• 21 Augustus 2015 - 08:14

Karin Kruithof:

Jammer dat jullie avontuur er weer op zit! bedankt voor de leuke verslagen die jullie hebben gemaakt voor het thuis front. Het was een plezier om ze te lezen

• 21 Augustus 2015 - 08:26

Carla En Fred:

Bedankt voor alle verslagen, was heel leuk om jullie zo te volgen.
    Jullie hebben vier prachtige weken gehad en fijn dat het zo leuk was met elkaar.
    groetjes en tot ziens.

• 21 Augustus 2015 - 08:54

Janneke:

Slaap lekker je laatste nachtje. Goede reis.

• 21 Augustus 2015 - 17:00

Maria:

Met veel plezier gelezen!
    Goeie reis en welkom thuis!!