Prince George,2e dag - Reisverslag uit Prince George, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Prince George,2e dag - Reisverslag uit Prince George, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Prince George,2e dag

Door: Beiden..

Blijf op de hoogte en volg mariette

11 Augustus 2015 | Canada, Prince George

Na wat langer uitslapen,wakker gemaakt door Kirsten,Dorien zat al lekker in het zonnetje te genieten,altijd vroeg wakker.
Met elkaar ontbeten en ieder zijn ding gedaan,geluierd,getennist,gezwommen,verslagen gemaakt,gelezen,kortom zoals het een luie dag moet zijn.
Heerlijke zon met weinig wind,nadat de lunchtijd naderde rond 14.30 uur merkten we dat we te weinig voorraad hadden.
Mijn deel (dick).
Rampzalig zijn gewend ondertussen\ aan leeg halen van afvalcontainers
Om de magen te vullen.
Dus restanten brood crackers krentenbrood maar opgegeten,
Na eten moest er weer langs een container gereden worden compromis
gesloten ik ga met ding spelletjes doen en rest gaat met Rainier boodschappen doen.
Ik dacht ga boek lezen en ding op mijn ondertussen welbekende telefoon
Muziek luisteren.,
Pak mijn telefoon zoek sportiefste op crhmmm niks.
Ik met al mn digitale techniek ff geprobeerd niks niks niks muziek.
Jee wat nu .
Spelletje doen met haar ja lekker in uitgeleefde zalen camper weg dus.
Oh kennen nog een ijs gaan kopen.
Dat was wel het idee.Zo gedaan nou ze heb er echt van zitten genieten.
Ik ook van aanschouwen.
Daarna hek nog met ballen tennis en van alles bezig geweest om ding zoet te houden.
Toen rest fam terugkwam gingen we dr net is ff van hangen.
Nou de dames hadden verzonnen is uitgebreid te gaan koken.
Unox worst (ergens onder uit container).in water 5 min koken en klaar maaltijd.
Ach was toch een soort van lekker met mostert brood etc.
Val hadden we niet na .
Wel een met zorg gezet bak koffie kokend water met oploskoffie.
Norman en ik hebben de vaat weer moeten doen.
Ach is lot van de liefde.
Nu aan whisky verdunt met water maar heerlijke dag gehad.
Tot horens uit een gezellig Prince George waarondertussen het kampvuur weerdoor de twee druiloren in gang word gehouden.

• 11 Augustus 2015 - 07:27

Frank:

Volgens mij hebben jullie een goede vakantie, ik begrijp dat de afvalcontainers altijd rijk gevuld zijn. Jammer dat dat nodig is, maar wel in Canada, dat dan weer wel!
    Wij gaan volgende maand op een " geheel onverzorgde voetreis" naar Rome...., scheelt weer reiskosten...., hoop alleen dat de containers niet zijn leeggegeten door vluchtelingen, misschien moeten we wel nummertje pakken voor onze beurt.
    Gelukkig gaat Petra over de keuken

• 11 Augustus 2015 - 18:53

Carla Verboon:

Hallo vakantiegangers, het is dat we jullie gezichten niet zien maar we maken de reis wel mee zo met al die reisverslagen, leuk hoor.
    Jullie hebben al veel gezien zeg. Ja ik geloof graag dat jullie snel door jullie proviand heen zijn met al die gezellige eters. En dan 's-avonds gezellig een vuurtje stoken en een "aspirientje" of een borrel erbij, gezellig hoor.
    Luitjes nog heel veel plezier en groetjes van ons