Reisdag naar Marco Island - Reisverslag uit Marco Island, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Reisdag naar Marco Island - Reisverslag uit Marco Island, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Reisdag naar Marco Island

Blijf op de hoogte en volg mariette

18 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Marco Island

Vanochtend lekker tot 8 uur in't mandtje gelegen.
Ding word echt moe en slaapt gewoon tot 8 uur sávonds laat en bij kans gewoon in het water bij het zwembad(Kruit had nog brilletje in onze bescheiden kofferties gevonden) maar wil ze niet op.
Efin heerlijk ontbeten in hotel was toch niet zo duur als verwacht.
Daarna al de zooi in't busie en vol airco de reis gestart.
Piets dom tommetje deed weer zijn best.Maar tot schrik van ons (De Schiltie's) bleek dat de Zaaltie 's niet meer achter ons zaten.Dat doen ze normaal erg consequent daar dat heel veel brandstof bespaard!
Ik zei nog dit is onze kans we jakkeren verder.Na een kilometer reden we ze voorbij(plannings foutje).
Onderweg nog een giga regenbui gehad maar was droog in de tuut.
Net voor Marco's eiland nog wat brood en wijn aangeschaft.
Bij aankomst hotel wast al best druk maar naar wat gerommel met auto's toch de boel kunnen lossen.
Rest van de middag doorgebracht aan heerlijk zwembad met uiteraard een
paar glaasjes ranja (water met oplos fruit)
Daarna zouden wed gaan eten bij Italiaan (Ja Doriens speurwerk)again.
Had me LAATSTE dollars in hotelkluis gelegt zes en twintig keer een andere kode ingegeven met de hoop dat ding te mollen en dan bij Renier
een kredit aan te vragen.
Daar stapte deze niet in en regelde in no time (geen tijd) een bewaker om
de kluis open te helpen.
Nu heerlijk Italiaanse pizza's gegeten en nu een biertie.
Morgen naar Everglades om op KROKODILLEN te jagen.
Liefhebbers voor een tasie.Opgeven via info@schiltloodgieter.nl
Kosten nog neit bekend.
Gr uit een nog steeds snikheet florida ;
Dirkie's en de rest.

• 18 Augustus 2012 - 09:09

Fam.Drama:

Kunnen er ook schoenen besteld worden van die krokodil en dan gelijk ruilen voor een klussie bij thuiskomst? Dus de prijs is niet van belang!!
    Verder alles goed hier en lekker warm.
    Er is iemand in Heerjansdam die zeer vereerd is met de naam van dat eiland!!