11e dag,Sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu 11e dag,Sarasota - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

11e dag,Sarasota

Blijf op de hoogte en volg mariette

16 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Sarasota

Goedemorgen,heerlijk uitgeslapen tot 8.30 uur,inderdaad Marja een werkvakantie,ontbijt in Sarasota komt omdat er in veel hotels geen ontbijt wordt geserveerd.
Na onderling overleg fam Schilt met Jurgen erbij op naar de outlets in Ellington,shop in en out en in en out en in en out tot grote voldoening van Dick,desondanks 4 jassen,2 0verhemden,2 t-shirts,1 poloshirt,1 paar schoene voor Jetje en Stanley slippers voorDick gescoord,gelopen en dorstig nog een hotdog met drinken genuttigd en weer rapido terug naar hotel,snel bikini en badpak aan en bluppen in het zwembad,daarna aan de koude wijn en bier en boekkie erbij,heerlijk vakantie dus!
Vanavond aan de tapas en morgen weer op weg naar Marco Island.
Bedankt voor zover voor jullie lieve leuke reacties waar wij ook naar uit kijken ieder morgen!

Liefs D+M en de rest.

• 17 Augustus 2012 - 05:25

Marja:

Ha Schildjes,

Kijk dit begint op vakantie te lijken hè beetje shoppen drinken en een boekkie ha ha. Nee wat zien en doen jullie leuke dingen zeg bijzonder hè dolfijnen spotten zo mooi die beesten. Zie jullie al helemaal voor me zeg zingen en dansen om een luchtkasteel leuk. Nou hier s het ook behoorlijk warm eindelijK!!! Morgen is er de beachvolley in Heerjansdam het dorpsfeest van ons dorppie. Hoe moet dat nou Stan ben jij er niet, de topscoorder van het Winnende team,nou ja het zal wel doorgaan toch denk ik. Nou heel veel plezier nog en genieste hè Xxx

Gr. De Kraakies

• 17 Augustus 2012 - 07:26

Fam. Drama:

Dacht weer de eerste te zijn, maar Marja won het vandaag. Toen was ik nog niet op, hoor, heb avonddienst gehad.Heerlijk relaxed hebben jullie het. Vooral dat shoppen lijkt me wel wat in de USA!! Geniet ervan en niet teveel niezen wat Marja jullie toewenst. (haha, typefoutje)
    Veel plezier nog!

Cindy:

gezellig hoor

• 17 Augustus 2012 - 08:47

Cindy:

en heb dick ook geshopt hahahahah

• 17 Augustus 2012 - 14:19

Fred En Carla:

Nou, nou Schilties dat wordt een koffer erbij kopen of doe je op de terugreis alle nieuwe kleding aan.
    Leuk te lezen dat jullie het leuk hebben met elkaar.
    Jullie hebben ook al veel gezien, super hoor.
    Nog een fijne vakantie verder.
    Groetjes

• 17 Augustus 2012 - 19:26

Karin:

Wat nu!! Dick heeft nog nooit zoveel geshopt in zijn leven haha Wat lijkt me dat super zeg om dolfijnen zo in vrijheid te spotten! Ik hoop dat jullie weer veel foto"s hebben gemaakt ? Zo te lezen vermaken jullie je allemaal prima, geniet nog verder van dit avontuur. Het is voor echt leuk om alles zo te kunnen volgen!
    Veel plezier en een goede reis verder!!

gr bep

• 17 Augustus 2012 - 19:26

Karin:

Veel plezier en een goede reis verder!!

gr bep

• 17 Augustus 2012 - 20:57

Hoi Luitjes,

Wat een leuk verslag maken jullie iedere keer, zo te lezen genieten jullie volop, het is
    geweldig dat jullie dat met elkaar kunnen doen.
    Het is hier ook heerlijk weer, dus ik heb ook heel de dag in mijn tuin kunnen zitten,
    Maak er nog fijne dagen van met elkaar en na de vakantie wil ik graag jullie foto's
    komen bewonderen.

groetjes Karin