Zondag 11 Augustus - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Zondag 11 Augustus - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Zondag 11 Augustus

Door: Dirrkie

Blijf op de hoogte en volg mariette

12 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Memphis

ELVIS ....
Graceland
Vanochtend begonnen met een schone onderbroek .
De ouwe was niet meer te redden.
Meeste dagen is hij na even op de airco te liggen weerfris.
Nu hier echt niet is werkelijk nasse heet hier.
Oh niet interessant ?
Ja hoor we staan met campert werkelijk direct naast graceland.
Vanochtend dus maar weer de sloffen aangetrokken om deze bijna aan te kruipen afstand af te leggen .
Aan balie aangekomen bleken er meerdere opties voor park.
Wij hebben de pas genomen vliegtuigen,tour woning en de elvisweek specials.
We zijn begonnen met de vliegtuigen van Elvis.
Het grote vliegtuig is naar z’n dochter vernoemd Lisa Marie.
Is wel ongelooflijk wat zoon man al een zo super ingericht toestel met douche keuken,slaapkamer ed al bezat .
Terug naar hoofdgebouw om film van groot deel leven te bekijken.
Daarna in de rij voor de woning Graceland wel tassen controle en wat erg mooi was een iPad met daarop geheel de rondleiding in Nederlands .
Deze kreeg een ieder mee.
Ook voor de woning weer een rij .
Maar eenmaal binnen kon de iPad worden ingeschakeld waarmee de rondleiding begon,
Zeker interessant wat werd verteld ,zo kwam er wel uit dat hij wel erg luxe leefde ,maar ook best veel mensen een warm hart toedroeg aan de hand van donaties ,maar ook mensen die hij gewoon veel gunde zoals ouders ,vrienden etc.
De familie heeft erg veel bewaard qua bonnetjes van allerlei aangeschaft materiaal .
Deze worden dan ook allemaal ten toon gesteld.
Graf van z’n overleden broertje vader,moeder en Elvis zijn dan ook allemaal op Graceland aanwezig .
Deze worden omringt door nodige bloemen kransen ed.
Nog steeds van fans.
Van de woning werden we weer terug gebracht naar de hoofd vestiging .
Daar word je dan door heel veel loodsen heengeleid waarin winkels met Elvis materiaal vanaf aansteker tot pakken welke hij droeg.
Auto’s ,motoren, boten , golfkarretjes echt HEEL veel.
Moet zeggen zeker interessant .
Is wel een soort van extreem welke extreme rijkdom hij genoot .
En gegeven dat hij heel erg graag thuis op zijn Graceland was,
Was uur of 15 dat we toch wel een soort van honger en dorst begonnen te ervaren .
Daar ontdekten we een soort van bar voor waar we lekker een bier namen en een soort van uit eten.
Kippenvleugels met ja hoor keertje patat.
Leuk was dat daar karaoke ging afspelen waardoor er soort van echte Elvissen rond liepen die spook ontdekte...en zij vond dat ze wel met hun op de foto kan als ik ze betaal..
Was niet nodig hoor nadat spook hem hand gaf ging hij spontaan met haar op foto.
Daarna trug naar camping om ja hoor boodschappen te doen .
Want DE WIJN WAS WEER OP..
Rest plonsde uiteraard zwembad in.....
NU zit ik in de rondte slaande dit verslag op mijn manier te typen .
Niet naar Kruit hoor.
Maar naar van die ellendige langpoten. Normaal nooit last van maar hier wel ff serieus.
We gaan is kijken of ons nieuwe flesje whiskey smaakt .
Wie weet help het .
Uit een bloedheet Memphis trust..

• 12 Augustus 2019 - 09:06

ROBERT EN LYDIA:

wat een belevenis , mooi om te zien en van jullie te horen

• 13 Augustus 2019 - 04:18

Melvin.:

Hallootjes! Hebben jullie ook het "graf" van Elvis bezocht? Laatst een documantaire gezien dat zijn naam verkeerd gespeld is op zijn steen ten opzichte van zijn geboortenaam. Dit zou er op doelen dat dit bewust is gedaan en dus nog ergens leeft.. Heel apart, maar die docu gezien te hebben wel heel geloofwaardig... Het blijft toch wel een beetje raar allemaal! Groeten!