Donderdag 1 Augustus - Reisverslag uit Oberlin, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Donderdag 1 Augustus - Reisverslag uit Oberlin, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Donderdag 1 Augustus

Door: Mariette

Blijf op de hoogte en volg mariette

02 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Oberlin

Toch enigszins uitgeslapen allemaal , gedoucht en aangekleed en rond 9.30 uur ontbeten en koffers ingepakt. Alles weer in de auto’s gepropt en gaan....Zaal voorop en wij volgend....
De pizza ‘s van de vorige dag toch meegenomen in de auto voor wat er nog over was (2 dozen,peperoni en cheese) . Op naar Oberlin Ohio. In de auto Kirsten muziek op haar I-pad en Norman een serie gekeken op zijn telefoon,ik zelf was zoet met mijn e-reader met af en toe een inkakker(dutje).
Afijn na 2 uur gereden te hebben ,toiletstop en een koffie zwart en vanille/chocomel
koffie getapt,heerlijk was tie de laatste voor mij.
Naar het park gelopen met wat eettafeltjes erbij en warempel de pizza’s (peperoni )
verder opgegeten met elkaar.
Onderweg van alles te zien,langs het meer van Erie gereden(4.5 uur )totaal tot Oberline Ohio.
Mooie grote Amerikaanse vrachtwagens,echt stoer. Veel Amerikaanse vlaggen bij huizen of memoriaal van soldaten,met graven en kleine vlaggen.
Naar mate we Oberlin bereikten steeds mooiere Pippi huizen met veel groen er om heen.
Aangekomen in Oberlin eerst de supermarkt weer leeg geroofd met alle 1e voorzieningen die noodzakelijk zijn,boter,chips,cola,bier,melk,pasta, eigenlijk niet echt gezond....
Aangekomen bij ons rode Pippi huis verrast met een leuk huis alleen oud bollige meubels en kastjes,banken etc,protserig dus. Even op de warande van het huis geborreld en Dorien haar was gedaan. Jürgen en Norman nog met een softbal heen en weer gegooid...wie het hardste kon....Kirsten genoot ervan.
Muziek gedraaid voor Kirsten en flink mee gezongen met elkaar,toen de vraag wat gaan we eigenlijk eten....kortom weer naar de supermarkt en vlees ingeslagen (worstjes,hamburger,spare-Ribs met wat hamburger brood. BBQ aan gekregen en
buiken weer gevuld en Kirsten daarna op bed gelegd( was total loss).
Daarna Beverbende spel gespeeld met elkaar ,behalve Reinier en ik(verslag maken).

Afijn de Zalen straks gaan boven slapen met z’n 3en en wij met z’n 4en beneden.
Allemaal een 1 persoonsbed, Kirsten op een bedbank,gezellig haha.
Morgen proberen de mannen een potje golf te gaan spelen en ik de was te doen van ons(Schilten). Voor ons dus zo een welterusten zzzzz!!

• 02 Augustus 2019 - 05:46

Petra:

Ha lief sissie en familie, altijd weer leuk om hier de dag te starten met het lezen van een verslag van jullie. Veel plezier nog met elkaar.xx SIS.