dag15 - Reisverslag uit Williams Lake, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu dag15 - Reisverslag uit Williams Lake, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

dag15

Door: dickk

Blijf op de hoogte en volg mariette

09 Augustus 2015 | Canada, Williams Lake

Dag 15 kouwer.

Vandaag is het de bedoeling dat we Clearwater naar WillamsLake gaan.
Vandarar dat de wekker toch maar weer redelijk op tijd gezet.
Goed ontbeid op en karren maar.
Paniek van lege koel en kasten moest eerst weer worden opgelost.
Dit zouden de Zalen gaan regelen en wij de gistren op gereden tank weer is vullen.
Zo gedaan bij wegrijden werd ik er nog even aan herinderd dat de pot weer moest worden gestort.
Maar eerst maar is ff tnken en dn de fam helpen met de kassa(Kirsten hoofdzakelijk).
Toen ding en ik in winkel aankwamen stonden ze met 3 en te wachten op mijn.
Eerst pot vullen.
Efin geregeld .
En Ding aant werk.Spul in camperds en rijden maar.
Alwaar we via Bridge Lake naar Williams Lake zouden rijden.
Op gegeven moment hoop gekweter door de wlki tec j hoor hij moest alweer koffie drinken.
Had al verzonnen dat het ongeveer bij bridge lake zou moeten zijn.
Jeetje kilometer voor dat dorp borden met capaciuno/expresso etc leek echt onze koffie doen dus.
Afgeslagen lange voertuigen mochte terrein niet op dus vooraan geparkeerd en lopen maar.
Top hiet Italianen ja hoor echte koffie genieten!!
Willen jullie dr nog wat cake met appel bij nou heerlijk hoor.
Zitten genieten in zon.
Jo ik ga ff plassen (drien) ga jij ff betalen.
Wat een eer (dacht ik).Als een speer dus naar kassa waar ik hand snoepjes kreeg met rekening.
Boink Boink was dat mn hart die klopte??
Ja daar zit tie.
$110,- PHH hoe moest ik deze aan Drien verntwoorden.
Ticket please en ja hoor geen moeite voor die pasta eter.
Wij weer verder naar …..
Gas dr op en lijkt voorspoedig te gaan.
Bij tijds op camping welke door Rainier al via google was gevonden.
Alles met baas hier geregeld nog ff naar down town welke op borden was aangegeven.
Rainier zat weer is voorin bij mijn en ja hoor met tengels aan onze tom dom die wistet wel.
Dus weer voor Jan met kort achternaam door dorp gekacheld .
Uiteraard wel aangekomen.
Werkelijk dooie boel winkels dicht veel te koop etc.
Drinken kon niet meer kinderen .
Daaop maar naar Camping gereden.
Daar maar bieren.
Waarna we ook een soort van gezonde maaltijd van de dames zouden eten.
Jurjen zou wel ff hamburgers op vuur maken.
Aanmaakblokken dr in en kool (erg weinig) kool .
Oh ga ik wel ff halen Rainier,
Is dus gewoon ff naar dorp gelopen voor houtskool.
Wel top gegeten.
Nu met laatste druppels whisky in camperd zaaltjes daar weer beetje gaat regenen.
Vanuit hier allerbeste.
Ps ainier lees net nog stuk uit digitale krant voor.
Wandelaar VS gedood door beer.
Ga ik nog twijfelen of we een van de Zaaltjes gaan voeren aan beren.
(moeten we ze eerst nog zien)

• 09 Augustus 2015 - 09:23

Sabrina & Wessel :

Die koffie, kost wat maar dan heb je ook wat... Elke dag maar weer die tank vullen en boodschappen doen. Jullie raggen er wat doorheen. Alweer op de helft, wat gaat het hard. Geniet ervan met z'n allen!

• 09 Augustus 2015 - 20:11

Tetjes:

Mag wat kosten maar dan heb je wel wat, heerlijke koffie met wat lekkers erbij. Fijn voor Kirsten dat jullie de stickies gevonden hebben. Jullie zijn alweer halver wege maar we genieten van jullie belevenissen. Fijn vervolg en gr aan iedereen. Tetjes

• 09 Augustus 2015 - 22:26

Fam Zaal Nieuwleusen:

Schiltjes,Plumburs en zaaltjes
    Allereerst van harte gefeliciteerd door de zaaltjes nieuwleusen en nog vele jaren in goede gezondheid.
    Wij hebben gegrepen, dat het een mooi feest is geweest, met gekochte vis.
    Jammer, dat de vakantie zo vlug voorbij gaat, over enkele weken moeten wij het doen zonder jullie verslagen, hoe komen wij die door zonder iedere dag te lachen.
    wij hebben een voorstel, jullie blijven schrijven ook over jullie werk, sturen het op naar de telegraaf, daar is op zaterdag iemand uitgevallen, jullie, Scihiltjes en zaaltjes nemen deze plaats om beurten in.Zoa kunnen jullie de vakantie terug verdienen.
    wij ensen jullie zo veel plezier en een behouden rit.