reisdag naar Sarasota,10e reisdag - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu reisdag naar Sarasota,10e reisdag - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

reisdag naar Sarasota,10e reisdag

Blijf op de hoogte en volg mariette

16 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Sarasota

Na wat uitgeslapen te hebben weer ontbeten bij granny,was weer volop gevuld onze magen met deze megaontbijten,op naar het stadjeTarponsprings waar de natuursponsen vanuit zee worden gewonnen,enkele winkeltjes afgeshopt,u

iteindelijk een natuurzeem gekocht en Kirsten kreeg onderweg nog een spons aangeboden.
Na 1,5 uur aangekomen in Sarasota het zwembad ingeplonst,mooi hotel aan het strand waar diverse dolfijnen werden gespot.
Rond 16.30 uur geluncht met een soeppie en sandwich,daarna nog op het strand gezeten,genoten van de zonsondergang,zandkasteel gebouwt met Kirsten en liedjes en dansjes gemaaakt met elkaar tot groot vermaak van onze dochter die hier niet voor onder deed.
Daarna in het restaurant rond 21.00 uur nog een voorgerecht genomen omdat onze buiken nog aardig gevuld waren van de middag onder een gezellig live concert van een entertainer waar Dorien en Kirsten natuurlijk nog even gingen dansen,daarna Kirsten en ik naar de kamer en de rest nog afgezakt..........

• 17 Augustus 2012 - 07:18

Fam. Drama: