dag 4,10 augustus - Reisverslag uit Daytona Beach Shores, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu dag 4,10 augustus - Reisverslag uit Daytona Beach Shores, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

dag 4,10 augustus

Blijf op de hoogte en volg mariette

10 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Daytona Beach Shores

Vero beach inderdaad bereikt,super de luxe hotel met mooi hotel direct aan het strand.
Ter informatie ik ben sinds dinsdag weer helemaal opgeknapt gelukkig!
In de avond een heerlijk restaurant opgezocht,lekker gegeten,taco,steaks en wraps,daarna rapido naar bed want Kirsten was versleten na al het zwemmen.De jongens en Dick nog geborreld en naar bed.
In de nacht werden we nog even gebeld door Melvin die er geen erg in had dat het bij ons nacht was,kortom kort nachtje voor ons.
daarna om 7.30 uur op om om 8.00 uur op badpakken jacht te gaan,ja je raad het al die was ik dus vergeten,wel bijzonder om samen met Dick te shoppen maar helaas de winkels gingen pas om 9.00 uur open. Dus plan veranderd en besloten om met elkaar te gaan ontbijten buiten het hotel want daar waren de prijzen toch aardig uit de pan gerezen voor een breakfast,daarna nog effe snel een badpakkie gescoord voor mijn verjaardag zullen we maar zeggen!
Na kort overleg kwamen we er achter dat we vandaag naar Kennedyspacecentrum zouden gaan,2 uur ruim gereden kwamen we daar aan en Kirsten in de rolstoel gezet,kregen een rondleiding met de bus waar we diverse stops hadden,bij de 1e stop waren we snel door,hadden er iets meer van verwacht,toen de 2e stop waar we film kregen over de Apollo,dit was interresant alleen Kirsten zat steeds met haar oren dicht.
Toen tussendoor wat gegeten met een tropisch regenbuitje en op naar de simulator van de spaceshuttle,ook dat was niet echt spectaculair maar leuk om mee te maken met uitzondering van mij en Kirsten en Stanley,wij hebben een ijsje gegeten en gewacht tot de anderen weer kwamen,
Daarna was er een 3D film met bril die getoond zou worden en wederonm kon ik er weer uit met onze kirsten vanwege de herrie en spanning die teveel was voor haar,maakt niks uit ,naar de winkeltjes geweest en gewacht tot het afegelopen was.
Daarna met elkaar naar daytona beach gereden met onze tomtom en snel een tent gezocht op advies van onze Dorien die goedkoop en lekker zou zijn om wat te eten,alvorens eerst de koffers weg te brengen in ons hotel.
We hadden al knap veel onweersklappen gehoord en tropische regenbuien gehad,maar desalniettemin klam zomerweer.
Aangekomen bij de tacotent buiten gaan zitten en gewcgt en gewacht en gewacht en gewacht tot we hoorden dat we zelf moesten bestellen en opschrijven wat we wilden eten en drinken,toch maar binnen gaan zitten en de boel verbouwd met tafels bij elkaar en desondanks heerlijk gegeten,achteraf in hotel nog een drankje gedronken en Norman en Jurgen het zwembad nog opgezocht.
kirsten nog een dansje gewaagd met een een Amerikaanse en rond 11.00 uur haar bed ingerold.
Nu op naar de volgende dag,de dagen vliegen alweer maar genieten volop!!
Truste

• 10 Augustus 2012 - 08:22

Fam. Drama:

Goeiemorgen! (Althans hier...)

Fijn dat je weer beter bent, Mariët!
    De vakantie is toch al zo voorbij en om die nou in je bed door te brengen, niet ideaal.
    Zie dat jullie er volop van genieten.
    Leuk om elke ochtend jullie verhalen te lezen.
    Hebben jullie geen camper dit keer? Doen jullie aan hotelhoppen?
    Jongens kunnen nu niet naar het hok, zijn van ellende maar naar Renesse vertrokken, haha!
    Wij verven morgen gauw ff de slaapkamer voordat jullie weer terug zijn en de electricien weer nodig hebben en die slaapkamer dus nooit af komt.
    Oh ja en Anna meldde dat zij 3 weken werkloos is. Zij bakt en kookt nu voor ons, ook wel lekker.
    Verder mooi zwembadweer, daar geniet Aron van.

Veel plezier!

Fam. Drama

• 10 Augustus 2012 - 14:05

Talitha:

Zo dan, ik ben ook aangemeld. Hoe vervelend om daar ziek te zijn, maar dat was geloof ik maar van korte duur. Veel plezier daar. Liefs Talitha.

Petra Van Dormolen:

Hoi hoi hier is alles oké. Het is eg leuk om jullie reis mee te beleven. Elke dag effies checken of er iets gemeld is door jullie.

• 10 Augustus 2012 - 21:29

Janneke:

Hoi allemaal,

Leuk om jullie verhalen te lezen.

Geniet er maar lekker van.

Groetjes Janneke

• 11 Augustus 2012 - 16:57

Karin:

Fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent Mariette! Toch nog badpak vergeten nadat alles dubbel gecheckt was . Of wil je gewoon niet zwemmen, met die zeekoeien straks??? haha

Veel plezier gr Bep