Back - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Back - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Back

Blijf op de hoogte en volg mariette

26 Augustus 2012 | Nederland, Heerjansdam

Na een zeer lange dag nacht dag.
Na 6.30 uur opgestaan goed ontbijt en koffers sjouwen op kade aangekomen.
Daar begon Reinier zelfs een afdingverhaal tegen taxi regelaar.
Ook best wel zwaar 2 gezinnen te voeden!
Maar uiteindelijk toch in zo'n busie naar Fort launderdale getransporteerd
daar we daar nog een dag twee hotelkamers hadden besproken.
Was weer zeer warm en harde wind,Daar hebben nog een dag van genoten in hoge golven.
Om 17.30 uur kwam busie weer voorrijden om ons naar vliegveld Miami
te vervoeren.Eerst nog lkeer opgefrist ed om thuisreis op te starten.
Bussie bracht ons door file's naar vliegveld waar we ons weer op de
Amerikaanse manier door douane moesten wurmen.
Was overigens wel terecht,heel de Fam Schilt had wel iets in tas wat verboden was.
Kirsten werd in rolstoel over luchthaven gecrost door medewerker van Arke,vond ze wel wat.
Uiteindelijk toch de laatste vette amerikahap daar gegeten en met de 2
families in vliegtuig gekomen.Gelukkig zaten we met z'n alle apart daar
we als opvulling werden gebruikt.
Na een lange(niemand kon slapen) vlucht goed en wel aangekomen op
schiphol.Daar hebben we afscheid genomen van de Zaalties.En kontakten
met de ons toegezegde taxi.
Onze iraakse taxichaufeur wist ons eindelijk op te pikken bij VERTREKHAL3
Logisch?Ik moest voorin gaan zitten kennen we gezellig kletsen.Nou dat hebben we dan ook maar gedaan.
Thuis gekomen met m'n allerlaaatsste vakantiegeld die man betaald.
Pa en ma stonden ons al op te wachten met eindelijk echte koffie.
Daar hebben we nog de opnames van camara's bekeken met hun.
Best wel leuk.groot deels in camera koffer gefilmt daar ik schempie niet kon zien.
Uit of aan?Hopen dat papparazie nog wat opnames van betere kwaliteit
hebben.
Kilo's aan lichamen nog niet gewogen(interessant?)
Via deze weg willen we DE ZAALTIES Renier Jurgen Sabrine en uiteraard
onze regelvrouw Dorien Harstikke bedanken voor de TOP weken die wij met hun hebben mogen doorbrengen.
Uiteraard ook met zaakvervangers.Pa en Michel.
En degene die hebben gerageerd op de berichhten.
Zie Jullie in een regenvol Den Dam.
Gr Ons.

• 26 Augustus 2012 - 14:04

Fam. Drama:

Tjaaaa....wel heel apart...Al die tijd heeft de zon geschenen en nu komt het met bakken uit de hemel.
    Welkom thuis!!!

• 26 Augustus 2012 - 15:49

Cindy:

welkom thuis

• 26 Augustus 2012 - 16:25

Petra Van Dormolen:

Fijn hoor dat jullie er weer zijn! En komende week wordt het beter weer.

Petra.

• 26 Augustus 2012 - 16:28

Frank:

Eindelijk weer echte koffie, en.........regen, dat heerlijke ;-( Hollandse spul dat spontaan valt.

• 26 Augustus 2012 - 18:59

Marja:

Ha Schildjes wat een belevenissen hè, wat hebben jullie veel gedaan en gezien. Ben nu de laatste berichten van jullie aan het lezen, zit nu in Portugal met Ali en heb vandaag weer de wifi geregeld op mijn ipadje. Fijn dat de thuisreis goed is gegaan, stuur wel wat zon naar Heerjansdam hier is het zo'n 27 graden met een lekker windje. Rustig aan hè met die lichaamkilo's die verdwijnen vanzelf als je weer in de running gaat ha ha. Xxx de Kraakies