nassau - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu nassau - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

nassau

Blijf op de hoogte en volg mariette

21 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Nassau,heerlijk uitgeslapen tot 9.30 uur,daarna aan het ontbijt en op naar het stadje Nassau,het is bloedheet,dus Kirsten in de rolstoel mee.
Nassau kwam erg oud over,slechte paden,veel oude auto"s,scheurende auto"s zonder ergens op te letten.Iedere winkel bekeken tot vervelens toe,kortom niet zoveel te beleven en door de bloedhitte snel weer terug naar de boot waar we snel het zwembad inplonsden.
Ons ligbedje opgezocht en in de zon gehangen met af en toe verkoeling in het zwembad,tussendoor wat gegeten,pizza"s,ijs,broodjes,sla etc etc etc.
Het is hier all-in dus dan weet je het wel met uitzondering van de drankjes,Rainier heeft een koeltas gekocht waar het bier lekker koud in blijft,wijntje kost $10,5 dus echt dronken worden we er niet van.
Met het avondeten hebben we 3 flessen wijn voor ons allen,helaas voor Norman en Jurgen niet meer want er is geklaagd dat onze jongens drinken,of dit dus gestopt kan worden,met ons vieren maken we de wijn dus tegenwoordig koud.
Rond 18.00 uur ga ik steeds met Kirsten douchen en proberen dat ze nog wat slaapt voor de lange avond begint,helaas nog niet gelukt maar ze is er niet minder gezellig door,vele mensen kennen haar al want ze houdt wel van een feestje met muziek en dans.
Vanavond was Norman met haar de klos,ruim 1 uur gedanst met de enthiousiasme van de Amerikanen,kortom volop in het zweet gewerkt beiden maar met veel plezier,daarna rond de klok van 00.30 uur Kirsten naar bed,want morgenochtend naar coco-beach waar we naar uitkijken,hoorden dat we daar een prive eiland hebben heel de dag,zijn dus heel benieuwd!
Weltrusten en tot morgen met het gevolg......

• 24 Augustus 2012 - 16:42

Cindy:

leuk weer een verslag lekker hoor all in mariet hahahahahah