zeekoe Crystal River - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu zeekoe Crystal River - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

zeekoe Crystal River

Blijf op de hoogte en volg mariette

15 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Crystal River

Ze hadden verzonne dat we met zeekoeien (manattees) Jet en ding gingen niet mee Dingen wegen als volwassen toch al snel 2500kg.
Of ik goed verzekerd ben moet je bij gelegenheid is aan Kruit vragen.
Leuk vakantie spreek je toch om 6 uur s'morgens af hebben toch nog lekker heel de dag de tijd om nog wat anders te ondernemen.
Aphin ik mocht niet bij Kruit slapen anders moest zij er ook vroeg uit lekker in je vakantie.
Lekker met Stan op 1 bed geslapen.Wekker op 5.30 uur gezet en uiteraard nog wat brood en sap in supermarkt gescoord.
Gezellig met Zaalties vanmorgen om 5,45op zitten peuzelen en hop naar de boot.
Ik mocht rijden daar de Zaaltie's ondertussen hun bussie vol hebben met de allergoedkoopste meuk van uiteraard de allerbeste winkels in Florida.
Aangekomen moesten we uiteraard weer tekenen dat we zelf verantwoordelijk waren etc.
Na een film te hebben bekeken hoe we moesten handelen met die levensgevaarlijke koeien mochten we de duikpakken met staal aan(voort bijten) en als een speer aan boord.
Na een kleinn stukje te hebben gevaren zag de kaptein de eerste koe.
Alles moet zeer rustig dus liet die man zichzelf in't water zakken en riep ons daar ook achteraan.Leuk jo ben bijna verdronken.
Ullo had naar mijn weten nog nooit met zo'n masker op gezwommen.
2e duik ik gelukkig de stekker om en ja hoor daar ging ik .
Prachtig dat je inderdaad gewoon zo kort (aaien) van zo'n koe kan komen.
Kaptein heeft eeen video gemaakt voor al onze volgers die kunnen jullie
as 30 aug bij hun thuis komen bekijken adres volgt.
Na heel die actie in zwembad gedoken.Tuurlijk had Reinier nog wat verzonnen voor na de middag aangezien ze eigenlijk nooit ergens mee winnen zouden we is moeten gaan golven (kolven).
Hun hebben al meer dan 2 jaar les en zouden het ons wel even leren
KLOPT zeer lastig maar echt wel leuk elektrisch karretje topie.
Reinier eigenlijk Jurgen heeft ons wel even laten zien hoed moet.
We ook net nog de magen in een country achtig echt T-bone wezen eten.
Nu zit ik te typen en een discusie aan te horen van de Zaaltie's hoe laat
we morgenochtend weer moeten melden.
Gaaat harstikke goed komen.
Voor nu en later de Harstikke goede groeten van DE SCHILTIES uit een super warm Florida.

• 15 Augustus 2012 - 09:16

Fam. Drama:

Echt gezellig daar, lees ik.
    Geen minuut onbenut, hoor, die Zaalties hebben gelijk. Nu je er toch bent!!!! Zeker een Amerikaanse fuif de 30e? Wat ik me wel kan voorstellen na zo'n reis, haha!!
    Veel plezier nog!

De Drama's

• 15 Augustus 2012 - 10:19

Bea:

Hoi, familie het ziet er wel heel mooi uit dat je zo dicht bij die zeekoeien kan komen en ze zelfs kan aaien maar het lijk mij toch wel een beetje eng. We kijken iedere dag naar jullie verslag of er iets binnen is
    Groetjes, weer thuis Harm, Bea, Sander en Ronald

• 16 Augustus 2012 - 13:59

Karin:

hoi luitjes,

Zo te lezen vermaken jullie je wel, elke dag een nieuw avontuur! En dan ook nog zeekoeien aaien, dan moet je wel lef hebben! veel plezier met jullie ondernemende vakantie!! Erg Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen, zo reizen we toch een beetje mee!

gr bep

• 16 Augustus 2012 - 13:59