melvin en claudia - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu melvin en claudia - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

melvin en claudia

Blijf op de hoogte en volg mariette

15 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Hoi hier nog even een berichtje voor jullie,Claudia weer in nederland,hopelijk alles goed gegaan en nog even genieten van je vakantiie!
Melvin hopelijk gaat het beter met je been,al herhaaldelijk gevraagd maar?????
Groetjes aan opa en oma schilt,alles oke thuis,hoop dat Claudia en haar ouders ook ons kunnen volgen,kunnen ze zich alvast een beeld vormen voor December,toppie dus.

Groetjes pap en mam xx

• 16 Augustus 2012 - 15:57

Claudia :

Hallo allemaal! Bedankt voor t berichtje, met ons gaat t allemaal goed hoor. Ik heb een fijne vakantie en reis terug gehad. Melvin's wond is alweer genezen hoor, zit al een korstje op dus hij is vd week gewoon weer gaan voetballen en zaterdag natuurlijk naar de volleybal. We hebben lekker weer hier dus we kunnen nog een beetje genieten van de laatste weken zomervakantie. We hopen dat jullie ook mooi weer hebben, verder leest bijna iedereen jullie verslagen hoor haha. Fijne vakantie verder en we zullen de groetjes doen. Claudia en Melvin xxx