reis en dag 1 - Reisverslag uit Vero Beach, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu reis en dag 1 - Reisverslag uit Vero Beach, Verenigde Staten van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

reis en dag 1

Blijf op de hoogte en volg mariette

09 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Vero Beach

Maandag morgen bijtijds de wekker.
Taxi zou verschijnen raad het al mr kluk kluk belde toch nog ff hoeveel mensen ed vrees groot maar om 8.35 uur was die daar.Alles in busie gepropt sr en ina kwamen nog ff wuiven.daar waren we weg op weg naar schiphol.Ging as een speer.Zaalties ff gebeld zaten nog tussen maarsen en neuzenstad.FF 1 uurtie gewacht op hen maar daar was spulletje kompleet.
Rest eigenlijk wel snel klaar op schiphol.
Lange vlucht met tussenstop op orlando.Eindelijk daar aangekomen autochie gehuurd en op naar hotel.Nog bakie gedaan en knorren was best wel lange dag.
Snachts is kruitje aant spoken gedaan zziek!!Niet van de drank waarvan wel??
Lullo pa ma verzorger
1e dag opgestaan super ontbeten gezellig zelfs.Nog een klein wandelingetje
naar de bekende blauwen huisjes van miami.Dorien had ze al gezien zij ze
we zouden der is ff naar toe lopen rolstoel was voor Kirsten niet nodig dacht ze.Naar een KILOMETER of 6 gelopen te hebben toch maar effe aan een chief gevraagt tuurlijk is dat hier street 45.Is ongeveer km of 10 raad is
terug.Terug moesten we daar kruit daar nog steed op bed lag.bij hotel de meeste toch maar opgegeven behalve Reinier sabrine en uiteraard zij zelf.
Wij maar in de pool gedoken.Daar heeft ding de gehele dag ingezete
Wij uiteraard ook in de buurt.Rest zooi zaalties ook nog teruggekomen
kookte van plezier.In middag mosten ze nog een keer door Miami rijden
ik mos gelukkig bij kruit en ding blijven.Ik met ding naar de kamer waar ze uiteraard stil moest zijn.Ze viel als een blok in slaap.Toen rest spul thuis kwam heb ik haar met moeite wakker gemaakt.Daarna zijn we nog gaan eten bij Italiaan omdat de door Dorien uitverkoren zaak dicht was logisch
35 graden ga je toch 8.00 uur dicht.
Kirtsen heeft continu gezegt ikke moe ikke slapen.
Daarna kwam nog een van de Zaalties bietsen om een wereldstekker.Die zouden ze wel in Amerika kopen.Logisch weer voor al die nederlander die hier komen maken ze hier stekkers voor Fam Zaal.
Maar leg ze dat maar is uit.
Daarna zijn we inderddad gaann knorren.
Hedenmorgen super ontbeten.Zooi int busie ook alle meuk die wij voor de zaalties mee slepen.Naar Fort Pierce gereden 255km daar zijn we in kano's
gepropt hebben daar door de amerikaanse biesbos gevaren en uiteraard al
de daar aanwezige schildpadden vissen ed niet gezien.De begeleiders waren wel super gemotiveerd.Doorgereden naar Verobeach daar zitten we nu te verkoelen met een biertie met korting .Zo eten en op naar morgen.
Vanuit een heet Verobeach de garoeten van de Fam Schilt.

• 09 Augustus 2012 - 07:12

Fam. Drama:

Volgens mij worden jullie altijd mee gevraagd om te zeulen. Het komt me tenminste bekend voor!!haha
    Mariët, beterschap!

• 09 Augustus 2012 - 08:31

Fred En Carla:

Lieve Schilties bedankt voor jullie verslag.
    Wat vervelend dat Mariet ziek was/is beterschap.
    Is Kirsten weer wat uitgerust??
    Heel veel plezier.
    groetjes van
    de boompies

• 09 Augustus 2012 - 09:22

Cindy:

heel veel plezier ach mariet hoop dat je je eigen al weer beter voelt meid

• 09 Augustus 2012 - 15:24

Karin:

Mariette van harte beterschap, maar met zo"n man als verzorger gaat dat vast wel lukken! Heel veel plezier en geniet van dit geweldige avontuur

Gr Bep

• 09 Augustus 2012 - 15:37

Lenie:

fijn dat jullie goed aangekomen zijn . jammer dat mariette ziek is hoop dat ze snel weer beter is.
    altijd vervelend als je op vakantie ziek word. zeker in het buitenland.leuk dat wij jullie kunnen volgen beterschap en hopelijk nog een leuke tijd groetjes wouter en lenie

• 09 Augustus 2012 - 16:19

Kraakies:

Ha Schildjes,

Wat een leuk verslag en wat hebben jullie al een hoop gedaan. Klinkt allemaal heel gezellig en leuk, geniet ervan en Jet gauw opknappen hè. Ja dat heb met je die mensen die altijd doorgaan als ze dan ontspannen dan worden ze ziek, ha ha herkenbaar hoor Jet. Op naar het volgende verslag en geniet maar lekker.

• 09 Augustus 2012 - 17:40

Melvin:

Beste Schiltjes aan de andere kant van de wereld...

Vandaag lekker weer daar? Hier wel hoor 25 graden.

Heb vandaag even Stanley's wc tegeltjes eraf gesloopt, maar dat ging dus gigantisch fout op een moment.
    Vloog er een tegeltje tegen m'n been, onderaan richting m'n enkel.
    Lapje vlees los, naar de dokter geweest. Laten verbinden. Hij zei dat het maar goed was dat ik was langs gekomen want het bloedde hevig. Moet nu een week met verband om m'n been lopen, beetje pech dus maarja.

Hebben jullie het goed daar?

Ojaaa, voeg Claudia even aan de mailinglijst toe, vind ze vast leuk om ook te lezen!
    claudiaribeiro@live.nl

Melvin

• 09 Augustus 2012 - 22:55

Petra Van Dormolen:

Hey zwager en zus,

Wat vervelend meissie dat je ziek was!! Maar niet aan ma gemeld. Zij was al zenuwachtig dat zij nog niets had gehoord. Hoop dat alles nu weer oké is.
    Dick, als ikzelf ben kan ik je dan inhuren?
    Ha ha dikke kus van je ( schoon) zus Petra.