echt alles - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van mariette Schilt - WaarBenJij.nu echt alles - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

echt alles

Blijf op de hoogte en volg mariette

05 Augustus 2012 | Nederland, Heerjansdam

Zondag middag 5/8_12.
Koffers zooi zooi zooi. Heul de woonkamer gang etc vol.
Sr net vertrokken best veel informatie voor oudtjes.
Raad het al zaalties zijn nog steeds bezig met de laatste reis gesneuvelde temperatuur meter.
Ondertussen ben ik naar piet Renes gescheurd voor ja hoor Amerika navigatie bvd piet.
Klim ik op zolder voor Walki talki voor hun als ze ons kwijtraken.
Uiteraard de door ding geëiste dvd speler.
Heb ondertussen iedere koffer keer of wat op moeten tillen van boze wolf uiteraard met weegschaal.
Kennet.
Ga toch weer gebeuren Amerika we are ready.
See. You.

• 05 Augustus 2012 - 16:12

Cindy:

hahahahah mariet hou je het nog vol ga er heerlijk van genieten allemaal hoor

• 05 Augustus 2012 - 16:46

Carla En Fred:

Nou, nou Schilties ik lees het al, druk, druk, druk.
    Nog een nachtje en dan is het zover.........nou ja dan gaan jullie ver, hahaha.
    Nogmaals een hele fijne vakantie en lekker genieten.
    En Mariette natuurlijk toch een mooie verjaardag morgen.
    liefs
    Fred en Carla

• 05 Augustus 2012 - 19:47

Fam Drama:

Ik zie het helemaal voor me! Als je maar eenmaal in dat vliegtuig zit, komt de rust vanzelf. Geniet er maar lekker van. Heel veel plezier met elkaar! We lezen jullie belevenissen wel. Gr, de Drama's xxx

• 06 Augustus 2012 - 09:29

Petra:

Hoi zussie,

Wat een gedoe hè die vakantiestress.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dikke knuffel van mij. Petra

• 06 Augustus 2012 - 15:20

Karin:

Hoi Schiltjes<

Na al deze stress wens ik jullie een goede reis en een super vakantie toe!! Veel plezier

Gr Bep

• 06 Augustus 2012 - 18:01

Frank Van Dormolen:

Welkom in THE States!
    Ga vreselijk genieten en let op jezelf.
    Frank

• 06 Augustus 2012 - 18:03

Frank Van Dormolebn:

Gefeliciteeeeeeeeeerd!
    Je bent mijn beste (enige) schoonzus.

• 07 Augustus 2012 - 07:40

Harm:

Eindelijk dan gearriveerd. Geniet er maar van want voor je het weet ben weer aan het werk.
    Mariette nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

• 07 Augustus 2012 - 16:48

Kees En Annette:

Marriette natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Kijken uit naar jullie volgende verslagjes. Veel plezier! Groetjes Kees en Annette

• 07 Augustus 2012 - 16:48

Kees En Annette:

Marriette natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

• 08 Augustus 2012 - 12:08

Melvin:

Hallo?

Leven jullie nog wel?
    Opa en oma maken zich vooral zorgen, oma vraagt continue of ik al wat van jullie heb gehoord nadat jullie gelandt waren. Zijn jullie ontvoerd ofzo?
    Jullie reisstatus staat trouwens nog op Nederland, even op scherp stellen dus.
    Verder alles chill hier in huis. Bejaardenparty's worden gegeven met koffie en thee, af en toe en sheutje ammaretto erbij, en niet te vergeten de o zo beroemde spacecake van oma.
    Daar zullen Reinier en papa vast zichzelf in herkennen, maar dan met shotjes sambuca of fernet haha.

Greetz from Heerjansdam.

• 08 Augustus 2012 - 21:53

Bea En Sander:

We hopen dat de reis goed is gegaan. We hebben al een paar keer gekeken of er al nieuws uit Amerika is maar helaas. Groetjes, Sander en Bea uit Hardenberg

• 08 Augustus 2012 - 21:53

• 08 Augustus 2012 - 22:05