Donderdag 30 Juli ;Harisson Hot Springs. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Donderdag 30 Juli ;Harisson Hot Springs. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Donderdag 30 Juli ;Harisson Hot Springs.

Blijf op de hoogte en volg mariette

01 Augustus 2015 | Canada, Vancouver

Aangezien Dick vele uurtjes achter het stuur maakt spring ik wederom in als writer tijdens de rit in camper,nuttig bezig.
Na een goede nachtrust aan het ontbijt,verzorgd met elkaar,klaar maken voor de volgende rit naar Harrisson Hot Springs waar we oorspronkelijk hadden willen overnachten, kirsten net voor we weg gingen nog geprikt door onze zomerse vriend de wesp,uitgezogen en likkie zalf erop en snel vergeten.
Het weer is hier overigens bloedheet,aangekomen op plaats van de planning een mooi meer met een mooi strand en wat attracties in het meer,zoals glijbanen bootjes etc,Kirsten blij ZWEMMEN,maar nee we gaan wandelen langs het meer,op naar de Hot Springs,het leek net een hot tub allen wat vierkanter en groter met een zwavellucht en geborrel in het water,het was geen onderhouden poedelbad,vroeger werd het gebruikt om te baden. Snel uitgekeken en weer terug om ergens een bakkie koffie te drinken,vochtbalans wat op orde houden in deze hitte tenslotte.
Zag overigens ook regelmatig japanners/chinezen met een parasol boven het hoofd lopen,bescherming voor de zon en het bruin worden.
Koffietentje gevonden en besloten maar gelijk te lunchen na de ervaring van de vorige dag wilden de mannen geen risico lopen de magen wederom te laten knorren.
Voldaan weer terug de camper in en op reis naar Penticon, de snelheid zat er snel in en door het gehobbeld en geslingerd verleid om de beurt een dutje te doen terwijl Dick zijn ding doet met een hoop herrie en gebrul op zijn eigen muziek. Onderweg van de natuur genoten,van groen naar grillig en bewoond en onbewoond gebied,tegen de Rocky Mountains aan..
Na 5 uur stevig doorrijden bestemming bereikt,camping opgezocht,kleine camping met veel tentbewoners en Aziaten,klein zwembad maar groot genoeg voor onze mannen en dochter om het onveilig te maken en op te frissen,Reinier verkoos de douche als alternatief maar kwam met een trauma claustrofobie weer terug,maar de bloeddoorstroming weer geactiveerd door het koud/warm bad.
Daarna even aan de wijn,bier en fris om later weer te dineren met brood en worst,24 worsten en gewoon weer alles op!!
Al overlegd om morgen wederom de save ware te bezoeken en in te slaan.
Overigens is ook daar geen alcohol te koop,daarvoor moet je weer naar een andere shop en mag je niet meer door het winkelcentrum zelf lopen.
Later op de avond nog wat gekaart met elkaar en de reis doorgelopen voor morgen,naar Revelstoke waar we 2 nachten gaan verblijven, 4 uurtjes rijden.ongeveer.
Voor ons dan even een rustdag tussendoor.
Kortom word vervolgd……..en Dick weer aan de beurt om zijn energie kwijt te raken

• 01 Augustus 2015 - 18:23

George Zaal:

Hallo luitjes.

Het maakt ons niet uit wie het verslag schrijft, het blijven geweldige verhalen waarvan echt kunnen genieten.
    Weten jullie al wat voor politieke partij in Canada de hoofdtoon voort, het moet naar mijn mening zeer socialistische partij zijn met al die regels. Dan maar in het "liberale"land als Nederland.
    Ik vind het trouwens een goede zaak, moeite doen om aan sterke drank te komen, scheelt een bult centen.
    Jongens ga door met vakantiie vieren en veel plezier.
    De groeten aan allen uit een zonnig, zomers verschrikkelijk mooi Nederland.
    Doei,
    Nieuwleusense Zaaltjes.