Dag 22,Port Hardy - Reisverslag uit Port Hardy, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Dag 22,Port Hardy - Reisverslag uit Port Hardy, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Dag 22,Port Hardy

Door: Beidennnn

Blijf op de hoogte en volg mariette

17 Augustus 2015 | Canada, Port Hardy

Waaah,wakker geworden om 10.00 uur,zullen het nodig hebben gehad,want onze dagen zijn goed gevuld.
Lekker in de douche opgefrist en snel aan het ontbijt, de Zaalties waren er volgens zeggen al veel eerder uit.
Nog even de wifi aan en alles binnen laten rollen,zijn we ook weer op de hoogte,nog steeds leuk dat er mensen reageren,wordt gewaardeerd,doen we het niet voor niks tenslotte.
Ook in dit gebied komen de beren nog in de buurt,langs de camping loopt een rivier vol met zalm!!! Wat voor jouw Roberto!
Met z’n allen even de zalm bewonderen en opmaken voor de reis naar Campell River, 240 km.
Daar verblijven we 2 nachten,straks als 1e proberen om Dick,Norman en Jurgen te laten vissen op zalm.
Uiteraard weer een prachtige rit.
Waar we zo goed als niemand tegen komen.
Enigste een redelijk zwaar ongeluk .Waardoor we even moesten stoppen.
Aangekomen rond uur of 3(drie ) op de camping.
Eerst maar is ff wat boterhammen naar binnen gepropt daar we toch ondertussen redelijk rammelde.
Daarna eerst is gaan informeren of we konden vissen op zalm.
Gaat wel maar vinden het te gek.
Gaan morgen is ff kijken of aan haven hengels kunnen huren??
Daarna nog maar is biertie genomen en met Ding poos naar zwembad gegaan.Ja ondertussen weer zomerse temp na kilometers.Ding ook al de tactiek van de jongens bij vreemde mensen in zwembad ff golven maken en ja hoor deze verdwijnen als sneeuw voor de zon!!!
Net lekker gegeten (containers waren leeg en vond nog wat euro om te wisselen),
Boys zijn nog naar hottup zolang ze dr niet worden uitgegooid.Gaan nog een borrel doen as we die nog hebben??
En dan kruip ik dr weer achter ast mag??
Dirrrrkies

• 17 Augustus 2015 - 08:23

Lydia Van Vugt :

ohhhh het moet toch gaan lukken hoor die zalm vangen ..... gelukkig zate4n jullie niet in het ongeluk brrrr
    fijne dag maar weer offf eigen lijk welterusten dikkkke kussss xxxxx lydia

• 17 Augustus 2015 - 08:29

De Kraakies:

Zo weer eens even een aantal reisverslagen gelezen van de schildjes, geweldig hè wat jullie allemaal tegenkomen. Hoop wel dat de mannen er een zalmpje uit kunnen halen hoor zou prachtig zijn hè. Wat een mooie camper hebben jullie en mega groot zeg. Die beren vind ik maar niks hoor getver hij zal maar stoppen op de weg en dan...... Denk niet dat Dickie z'n buks bij hem heeft of wel. Nou geniet er maar van hier is het weer ietsje minder hoor grauw regen en niet zo warm meer. Geniet nog van alles en uitkijken voor alle enge beesten.

• 17 Augustus 2015 - 08:43

Carla Verboon:

Lieve Schilties, zo net weer twee verslagen gelezen, soms moet ik het wel twee keer lezen want er staat zo veel in. Jullie hebben al veel gezien en meegemaakt hoor , geweldig. Nu nog lekker verse zalm, zo van de hengel, helemaal goed. Het is wel een grote camper zeg. wel lekker want je moet er toch met z'n 4tjes in leven natuurlijk. luitjes nog fijne dagen en hopelijk genieten jullie nog van een lekker zonnetje. groetjes voor allemaal

• 17 Augustus 2015 - 09:56

Karin:

Hoi Schiltjes, wat een geweldige avonturen maken jullie mee! En wederom ontzettend leuk om jullie reisverhalen te lezen . En zo een beetje mee kunnen reizen. Heel veel plezier nog met veel avontuur

• 17 Augustus 2015 - 16:07

Zaaltjes Nieuwleusen:

Ha Schiltjes of te wel Plumbers 5.
    Nu een bericht van de zaaltjes uit Nieuwleusen, want wij komen geen verslagen tegen van de Zaaltjes, dus genieten wij van jullie verslagen.
    Geweldig, dat er ook aan Ding wordt gedacht en dat verdient zij ook wel, maar mensen weg jagen, dat is toch niet Hollands.
    Natuurlijk hebben jullie weer genoeg verdiend, geen brandstof voor de campers als jullie op de boot zitten en
    geen drankkosten, volhouden.
    Wij wensen jullie met z'n allen nog fijne dagen en kijken uit naar de volgende verslagen.
    De oudere Zaaltjes

• 17 Augustus 2015 - 19:53

Franken:

Heerlijk hoor alle verhalen met wat jullie allemaal daarmee maken, geniet nog van jullie mooie reis dikke kus voor kirsten van Britney.