Port Edward - Reisverslag uit Port Edward, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Port Edward - Reisverslag uit Port Edward, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Port Edward

Door: Dirrrki

Blijf op de hoogte en volg mariette

14 Augustus 2015 | Canada, Port Edward

Vandaag hadden we weer een rit in planning van prins George naar port Edward,wel alles nat dik in zweet en lol.
Daarna gegeten met elkander.
Weer is een keer die bewuste afvoertank leeggemaakt.En Karren maar.
Jujjen reed bij de zalen (He can not drive).
Ik bij ons prachtige weg weer.
En ja hoor wij hebben dr nu ook eenn voor de auto gehad .
Op pak em beet 300 meter voor de camper stak een zwarte beer over.
Wij nog vol in remmen en aan de kant beer ging gewoon door denk dus zelf eigenlijk dat de kans een beer op foto te zetten beina nihil is hij ging gewoon door.Langs de weg waren best veel vissers die volgens ons poogde solom zalm te vangen.
We zijn zelfs op een punt gestopt daar was een soort van stroomversnelling waar ze met een net van rond 75cm de een na de andre er uit schepte.
Dachten voor onderzoek.
Langs de weg gegeten ouderwets brood met uiteraard beleg.
We halverwege de middag hier aangekomen leuke camping waar weer gestookt kan worden.
Tank was echt leeg (12km nog) werd er getwijfeld of we nog voldoende vlees bezaten voor prak dus moste toch weer even langs supermarkt.
Weer eens de barbecue aan gemaakt (vlees uit container kunnende niet te lang bewaren).
Heel de camping zit vol met visgasten.
Ook onze buurman die we aanspraken bleek een visser.
Had 3 prachtige zalmen gevangen en soort koth.
Na kwartiertje kwam hij eenn zak met file van de koth brengen.
Bleek alleendat de container ons te veel vlees had gegund waardoor we de vis van onze buur echt niet meer aan konden.
Die leg nu in de koeling lekker vast voor morgen.
Nu volop hout op vuur lekker bij een borrel.
Om zo achter
Kruit had verzonnen dat ik met Ding mos gaan douchen.
Dat hou in in een mega douche ruimte 70x70cm ding van dr kleding ontdoen goed nat maken want uiteraard moet ook dr haar worden gewassen,
Snap et de gebreide broek te kruipen.
Weltrusteeeeeeee

• 15 Augustus 2015 - 15:31

Lydia Van Vugt :

ha ha ha aha ha haha dick wat kan je toch leuk schrijven zie het zo voor me ,heerlijk die vis hoop dat jullie de dag er na gesmuld hebben hebben jullie zelf niet gevist ? en best spannend die beer voor je neus ben blij dat hij snel voor jullie auto is verdwenen !
    ach die arme kirsten met de r pap in zo n kleine douce ruimte prachtige camper trouwens waar jullie in rijden uiteindelijk de foto gezien op FB .... wij weer wat zon gehad de was hier opgehangen maar uiteindelijk begint het weer te druppen :( jammer
    grt maar weer ook aan de andere vakantie gangers dikkke kussssss