Dag 12, Clearwater. - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Dag 12, Clearwater. - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Dag 12, Clearwater.

Door: marriete

Blijf op de hoogte en volg mariette

06 Augustus 2015 | Canada, Revelstoke

Foutje, dag 11 ging dubbel; hier de juiste versie:
Na een natte regenachtige nacht aan het ontbijt onder een gezamenlijk afdak met andere kampeerders,die er geoefend uit zagen,hadden een eigen gaspitje mee om pap te maken of thee en koffie te maken,wij de grootste tafel ingenomen en met de laatste restjes heerlijk ontbeten.
Met regen weggereden richting Clearwater,,maar eerst natuurlijk in Jasper nog naar de supermarkt gereden om de voorraad aan te vullen met weer 2 volle karren,daarna het bier ingeslagen,die met kleine slokjes moet gaan worden opgedronken,kostbaar dit bier hier in Jasper.
Vlakbij de supermarkt zagen we nog een wasserette waar het heel druk was omdat daar de was kennelijk door velen wordt gebracht,ondertussen kan je er koffie drinken en er wachten,met gemengde gevoelens keek ik ernaar omdat ik eigenlijk al 3 dagen wil wassen maar ja geen stroom of wasmachine te bekennen de laatste 3 dagen op de camping…..en op de laatste zelfs geen douche,hoezo verwend.
Maar helaas geen tijd vandaag,ongeveer 350 km rijden weer en het regent nog steeds….maar toch eerst nog een bak koffie drinken en ik bestelde maar een warme chocomel met slagroom,koud genoeg tenslotte.
Onderweg slecht weer gehad wat het een beetje goed maakte was dat we 2 x edelherten zagen vlakbij langs de grote weg,gewoon gestopt en uitgestapt en foto’s gemaakt,prachtig en zo anders in de natuur met een groot gewei.
Uiteindelijk na een paar uur rijden gestopt om wat te gaan eten een special Burger met patatjes gegeten en weer verder.
Daarna op weg om toch alvast een camping te zoeken en graag met douche,stroom en internet,1e camping gespot,maar door de meerderheid afgekeurd behalve Dick,maar ja meeste stemmen gelden dus weer door,nog 65 km te gaan tot Clearwater.
Bij Clearwater 1e camping, jawel VOL. Iets terug gereden naar andere camping van KOA,ja gelukkig plek met alles er op en eraan wat we wilden,douche,stroom en internet alleen de zon ontbrak, blijvende regen helaas.
Campers op de plek en in onze camper een borrel erop genomen met verantwoorde doppinda’s(zoute),zijn lekker hier.
Daarna brood met worstjes en salade erbij gemaakt en onze magen waren weer gevuld,douches opgezocht en opgefrist.
De laatste borrel er nog in en alles doorgesproken om morgen weer te vertrekken naar een andere camping om eventueel te gaan vissen (in ieder geval Dick ,Norman)hangt van her weer hier af,tot nog toe nog steeds regen.
Vanuit hier voor zover…wordt vervolgd,truste

• 06 Augustus 2015 - 18:29

Fred En Carla:

6 augustus
    Lieve luitjes allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mariette. Hopelijk ben je goed verwend Mariet. Nog heel veel mooie en gezonde jaren toegewenst.
    Wat leuk om jullie verslagen te lezen. Maar wat is er met de schouder van Reinier aan de hand?? Jullie rijden wat af daar zeg. luitjes heel veel plezier nog met elkaar. groetjes

• 06 Augustus 2015 - 19:24

Petra:

Nou die honeymoon camping lijkt mij een mooie plek om de verjaardag van mijn zusje te vieren. Die ben je toch niet vergeten zwagert????

• 06 Augustus 2015 - 23:22

Tetjes:

He Schilties wat maken jullie toch weer veel mee, voor ons veel leesplezier overgens. Jet van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat ze je maar flink verwennen. Fijne reis verder. Gr van ons beide