dag 11 - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

dag 11

Door: dick

Blijf op de hoogte en volg mariette

06 Augustus 2015 | Canada, Revelstoke

Dag 11 Langs Lake Loise.

Moste weer vroeger dr uit lange rit geplant.
Zou mooi worden.
Nou ontbeid genoten.
Precies 3 worsten brood 2 kapjes bak yoghurt.
Waren we gister door alle camper stress vergeten in te kopen Foutje Schiltjes.’
Maar reden bekend.
Daarna even sanitaire stop en met heel spul ingestegen.
Op naar de super want de campers zijn zo ggoed als leeg gegeten en gedronken..
Ik mos ook nog ff tanken door de lake loise actie van gister.
Daarna tom dinges ingesteld op centrum Jasper.
Raad eens langs lake loise.maar daar haden we ondertussen alles wel gezien.
Daarna gingen we de rijksweg af richting Jasper.
Direkt wegblokade want dr moet wel geld binnenkomen.
Deze voldaan voor 2 dagen.
Echt super weg door de Rocky Mountens overal sneeuw en prachtige toppen.
Jammer dat beetje bewolkt was.
Divers meertjes op de rond de 300 kilometer rit.
Onderweg nog geiten gespot uiteraard vastgelegt met ondertussen weer alle camera’s zelfs Rainier s sony werkte weer.
Op gegeven moment toch weer honger gelukkig hadden we weer genoeg,
Dat hebben we dus gedaan op ongeveer 60 km van Jasper,
Terwijl wij daar zaten kwamen mensen al vertellen dat wij aan hun tafel zaten.
Wij lacherig wie gaat hier nu staan geen water douche stroom en internet.
Nou wij hebben het beter voor elkaar,
Wij met nodige spoed naar Jasper om daar nog nodige drank en uiteraard camping te gaan.
Na wat rondjes te hebben gereden toch vvv gevonden \.
Oh allleen bij een bepaalde camping regelden ze dat.
Toch maar heen gespoed weet nooit ..
Tuurlijk al rij voor de deur kwam nog soort vriendelijke mevrouw langs of wij al hadden gereserveerd.
Nee joh tuurlijk niet vrije dagen van de Canadezen zijn toch over…
Na ongeveer een half uurtje was Rainier aan de beurt nee joh alles vol.
Gewoon terugrijden en iedre camping kijken.
Feest we staan op honeymoon ja weer 55 kilometer richting Lake Loise.
Geen stroom water douche internet.
Lijkt ter op dat we morgen vroeger op staan en eerste camping waar al deze LUXE zijn als speer opscheuren om niet meer te vertrekken die dag,
Groet vanuit een Honeymoon camping Iedreen lacht hier,,,
Ha ha wij niet ach tuurlik beetje …

• 06 Augustus 2015 - 11:10

De Andere Schiltjes:

Hallo allemaal, allereerst Mariet Van Harte gefeliciteerd, namens ons allemaal en ook namens Pa en ma Schilt !!(die geven wij de printjes van jullie verhalen en blijven zo ook bij). Het is leuk om jullie (soms wat chaotische) verhalen te lezen en wat jullie allemaal meemaken daar. Jullie rijden zo heel wat kilometertjes, zo te lezen, maar zien zo wel ook heel wat en volgens ons hebben jullie het wel super naar je zin !! Nou maak er vandaag zeker een hele speciale dag van en verder nog een hele fijne tijd met elkaar !! Groeten uit het ook warme Heerjansdam. (Italie was top en nog warmer !!)

• 06 Augustus 2015 - 13:15

Lydia Van Vugt :

hoi hoi wat een lol jullie op vakantie aan de lijn doen ...ha ha ...nog veel plezier gelukkig nu een volle camper lekkers xx lydia

• 06 Augustus 2015 - 22:49

Wouter En Lenie:

hoi allemaal, mariette eerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag. wij hopen dat je een leuke dag had.
    ik ben wat aan de late kant, maar hebben wel aan jou (jullie) gedacht hoor.
    wij wensen jullie nog een fijne tijd, allemaal groetjes en tot ziens

• 07 Augustus 2015 - 05:34

Sabrina:

Een 'luxe' camping en niets anders doen dan eten en drinken. Net Fleiola!