Dag10 - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Dag10 - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Dag10

Door: dirkies

Blijf op de hoogte en volg mariette

06 Augustus 2015 | Canada, Revelstoke

Dag 10 verassingsdag

Vroeg opgestaan dat wij niet de laatste van de met beren bedreigde camping af moeten.,Zaal met wit verband om arm naar buiten,gaat hij zich overgeven…..nee armpie doet knap zeerder.
We hadden in de planning daar we toch in bannf waren beren te gaan spottten in kabelbaan.
Tom dommetje op adres gezet en jakkeren maar.
Fam Zaal dr achteraan uiteraard..
Bleek dat wij met die camperds niet op de parkeerplaats mochten staan dan maar naar de lulletjes parkeerplaats paste mooi..
Met heelt spul naar de kabelbaan toch maar ff goed alle papieren gelezen phhff bleek echt de verkeerde
Beste discussie ter plaatse werd door Rainier ene Drien besloten dat we toch maar ff naar Lake Loise
Trug zouden rijden tenslotte hadden we daar gister zoon beetje 1,5 uur voor Jan L in de rij gestaan.
Oh ja ik mag rijden daar mijn camperd op water rijd 1op 4 ongeveer.Bedankt uiteraard.
Nou L met heul spul dr heen gekart.
Daar aangekomen wederom waar is de beren gongola.
Phpff gok en we hacdden de goeie.
Kaarten gekocht wij in de lift.
Ondertussen toch nog lekker weer konden kiezen uit stoel en of cabin 1e genomen.
Boven aangekomen nog lekker rustig stond koppel mensen te turen naar berg.
Yes eerste grizzly beer gespot.
Maar goed ook uurtje of zo boven geweest geen beer meer gezien.
Afgedaald weer stoeltjes lekker weer dus.
Campert gesprongen lukte niet om weg te rijden zonder de zaaltjes.(grapie).
Terug weg langs autobaan lekker op bank brood weggepeuzeld.
Op naar oh ja Bannf daar gebeurd het.
Ff Rainier bij ziekenhuis gedumpt had nog steeds zere schouder Drien ging met em mee.
Wij mosten maar ff naar vlees gaan zoeken )Beer was geen optie daar ze toch redelijk zeldzaam zijn)
Toch met rest en Jurjen naar supermarkt getogen.Om het door Fam opgedragen vlees te gaan inkopen.
Ik spul dr uit gegooid bij de super om campert te gaan parkeren.
Toen ik aankwam in de super Jurjen in paniek ze zouden de camperd )goedkope optie) van Fam je weet wel in takels hebben hangen om af te slepen max parkeren 4 uur .
Wij nog snel wat vlees meegegraaid om toch aan de aan ons opgedragen actie te voldoen.
Opgetogen naar ziekenhuis waar Ranier ondertussen was uitbehandeld maar tuurlijk wel sleutels van de opgetakelde campert in zak had.
Uitbehandeld is te horen krijgen dat je minimaal $ 1000, kontant moet betalen om een iets wat op dokter lijkt te spreken.
Dus werd mijn verzocht om met de hoogst mogelijke spoed de tom tom te volgen naar de goedkope parkeerplaats waar de weggesleepte camper zou horen te zijn.
Had onze camper nog niet afgeremd of die met die zere schouder stond al bij de parkeerwacht te vertellen dat tie naar ziekenhuis moest etc etc.Natuurlijk niet van die ander kabelbaan.
Nou geluk hij mocht em meenemen.
Hoop geteter wer door walkie talkie we moste meer weer op em wachten.
Uiteraard gedaan.
Naar nieuwe camping getogen wel stroom geen internet.´
Onderweg werd mijn @nog gevraagt joh Dick Kruit had toch van die pillen van jouw werken die?
Tuurlijk Ranier zijn de beste .Waarop er door de Fam werd verzocht dit klein gedeelte van de door ons meegesjouwde apotheek te overhandigen dat hebben we natuurlijk met liefde gedaan.Ha ha .
Om daar het door ons aangekochte vlees te verorberen onder gekreun van Rainier zn schouder.
Was best weer gezellig en eetbaar.
Nu koelt het best af om maar een mooie smoes te hebben om de te karrige ingeslagen whisky te beginnen .
Vanuit een wat afgekoeld Banff welterusten wetende dat deze nog ff in computter blijft staan door gebrek aan inetrnettttttttttt.

• 07 Augustus 2015 - 05:30

Sabrina:

Klinkt als weer een onvergetelijke vakantie! Nemen jullie een Grizzly mee naar huis, vriendje voor Isa? Zorg maar goed voor Zaaltie, we zien iedereen graag weer gezond terug in Oktober!