Zaterdag 1 augustus; Dag rijdennn - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Zaterdag 1 augustus; Dag rijdennn - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Zaterdag 1 augustus; Dag rijdennn

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg mariette

01 Augustus 2015 | Canada, Vancouver

Dirkie mag weer.
Kan jem glijk wegdrukken.(Voor de fans).
Vanochtend in verband met de kosten is ff ouwe brood gegeten.
Beleg halen we ondertussen uit de vuilnisbakken.Maar smaakt prima.
Daaropvolgens de campers gestart om de rit te aanvaarden.
Na pakweg een kilometer begon Rainier al door de door ons meegesleepte walkie talkie te schreeuwen dat we nog eten moesten kopen.
D’r zou tenslotte alleen nog maar bij zoon kleine supermarkt gekocht kunnen worden..
Nou daar hebben we dan ook maar gehoor aan gegeven.
Ook nog glijk wat bier ingeslagen(Die verdampen bij 35 graad Celsius).
Ongelooflijk mag met doos bier niet door winkelcentrum lopen.
Geld voor ieder alcohol.Vandaar ook nergens in supermarkten bier te koop is.
Snap het al met Rainier om zoon winkelcentrum lopen phff.
Nou maar weer gas gegevens op naar volgende stop.
Honger was de reden zo om en nabij 12.30 uur schreeuwde hij alweer.
Kon nog wel ff dus zag nergens een zaak voor eten.
13,uur werd tie wel heel zenuwachtig maar in de remmen gevlogen naar een plaatselijk ding gespoed.
Daar was eten top.We moesten wel door Ding 16 jaar mag geen alcohol zien dus apart zitten.
Nog pak em beet 150 km voor de wielen ging Jujen bij de zalen achter stuur.
Kwam Rainier prima uit,Jurjen weet gas niet te vinden zodat die campert stuk zuiniger rijd.
Uiteraard geld dat niet voor ons omdat wij bij ieder stoplicht in de remmen moeten (verloren energie)
Moesten nog ff vechten voor plek daar hier een of ander lang weekend bezig is.
Naar de vvv waar met liefde voor die 2 stomme Hollanders word gebeld met een bevriende camping.
Best jammer wel echt warm en geen zwembad.
Hep Rainier gevraagt of tie er een gaat spitten raad eens niet dus.
Morge gaan we dan maar naar een meertje.(Als we dr mogen zwemmen) weet je hier nooit kinderen en oudere mogen misschien wel niet elkaar zien?
We gaan het meemaken.
Nu hier 20,45 uur gaan spelltje doen kijken of we van de Zalen kunnen winnen.
Geef ons weinig kans(daarbij ze zijn zo blij als ze winnen).\
Gunnen we ze wel.
Vanuit een warm Revelstoke werkse of zo…..

• 01 Augustus 2015 - 18:25

George Zaal:

Luitjes, ik had hier moeten reageren maar heb dit helaas gegaan bij de vorige uitgave van het verslag.
    Sorry, GR.GR

• 01 Augustus 2015 - 21:39

De Zaaltjes.:

Heb weer met veel plezier het verslag van de Schiltisch gelezen Dikkie ga zo door, we beleven er heel veel plezier aan. Ja die zaaltjes da

• 01 Augustus 2015 - 21:50

De Zaaltjes:

Hier nog het laaste stukje was in het vorige stukje maar half geplaatst ja je maakt wat mee met de zaaltjes hè, maar stel je voor dat ze er niet bij waren had je maar de halve pret en moest Dikkie alleen bier drinken ook niks aan