Dag 4 Killer wales. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Dag 4 Killer wales. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Dag 4 Killer wales.

Blijf op de hoogte en volg mariette

29 Juli 2015 | Canada, Vancouver

Vroeg wakker want zou best spannend worden.
Weer top ontbeid genoten.
Daarna nog is een keer op pad voor een usb stick te zoeken want tetjes de met veel moeite opgenomen
Liggen nog ergens tussen de niet meer mee te vervoeren zooi aan de Dorpsstraat.
Nou ze hadden ze hoor.Jujjen word door kruit ff bewerkt om eindelijk ook is in actie te komen,
Dat lijkt naar ik nu bevind niet echt bij hem binnengekomen.
Word vervolgt.
Spanning steigt daar rond 12,15 uur de bus voor de Killing wales gaat voorrijden.
Jakkerend reed deze dan ook voor,Spul werd gecontroleerd en bleken inderdaad de opgegeven personen te zijn.
Deuren op slot en formulieren invullen ,Zelfs wat je waard was .Werd voor Rainier nog ff lastig hij blijkt weinig tot niets waard MAAR had ondertussen alweer als boekhoudertje de gezamenlijke portemenee bemachtigt(terwijl Drien de boekhouder zou zijn ) Hij kent gewoon niet laten!
Handtekeningen moesten worden gezet
Werd dus echt wel een soort van eng.
Aangekomen bij boot moesten we nog ff lappen.
Best geluk dat we 2 studenten bij ons hadden die de prijs aanzienlijk drukte.
Boot werd voorgevaren gewoon zoon aluminium geval.
We zagen zoon staart al dwars doort hele ding heen gaan phff wel getekend..
Boot maakte lekker gang (konden dan misschien vluchten)? Omdat ze volgens bemanning best ver weg zaten uur of 2 varen,
Maar op gegeven moment gas dr af en bleken dr een paar in de buurt te zijn.
Was echt mooi gezicht bleken een zeehond te hebben gevangen welke ze met elkaar in stukken aan het trekken waren.
Gegeven moment kwam er zelfs een naar boven(rechtstandig) welke de romp van die zeehond in zn bek had..
Zoals jullie wel ervaren zijn we na een ur of 2 bij diee orka.s toch gewoon terug kunnen varen en met bussie truggebracht naar hotel.
Daar zijn we maar rechtstreeks naar onz eindelijk biervrienden gelopen om dr nog een paar te nemen,
Gelijk ook prakkie daar genomen .
Afgezakt in irisch pup en voldaan naast kruit neergestreken.
Morgen alweer spannend hoe oud zaal onze campert zijn?

• 29 Juli 2015 - 20:35

Fred En Carla:

Hallo Schilties nou dat was weer een heel verhaal hoor. We moeten het wel twee keer lezen om het allemaal goed te begrijpen maar dat geeft niks we hebben er alle tijd voor, hahaha. luitjes nogmaals heel veel plezier maar zo te lezen lukt dat goed. groetjes voor allen.

• 29 Juli 2015 - 21:46

Fam Zaal:

Dag beste mensen een schitterend verhaal onze vertaal deskundige begreep het direct dus dat het even niet goed doorkwam lag duidelijk bij ons, het was echt lachen, maar jullie hebben een mooie tocht gehad met die boot en veel gezien en wij zitten mooi in de regen. Een groet van ons voor allemaal R en G Zaal,,,,,

• 30 Juli 2015 - 08:13

Lydia Van Vugt :

hoi daar allemaal even tijd genomen om jullie belevenissen te lezen .... heerijk zoveel lol jullie hebben gelukkig is alles goed gekomen met de controle HA HA weer een mooie vreselijke natte dag hier weer begonnen 17 graden nou geniet van dat allles daar grt van hier !!! dikke kusssss

• 30 Juli 2015 - 20:43

Hans Ketting:

We zijn hier maar in één ding benieuwd. Dirrekie schrijf jij die stukkies nuchter of nugter?