Mn schoenen 27/7 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Mn schoenen 27/7 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Mn schoenen 27/7

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg mariette

28 Juli 2015 | Canada, Vancouver

Hans bedankt ik hou echt van je had normaal die hele taxizooi gewoon naar huis gestuurd.
Maar val niet mee om dan nog alternatief te vinden.

Maandag prachtig weer,
Volgens Drien is hier echt niks ver om te lopen.
Jaar of 40 geleden toen ging trouwen met kruit was gewoonte (vonden mn zussen ) om trouwkleding te kopen met je zussen.
Gebeurd op toen hoog aangeschreven zuidplein.
Daar kocht ik met hun de door jet naar vancouver meegenomen schoenen.
Laatste keer dak in zoon soort winkel ben geweest.
Vanochtend wederom heerlijk ontbeid gehad.
Daarna ff typen voor verslag met mijn typ kunde gewoon ff zoon 3 kwartier.
Wil laatstte actie doen ALLES weg was dr echt glijk klaar mee.
Rook uit oren neus etc.
Maar als de rook om je hoofd is verdwenen(Boudewijn de groot)
Nu bij deze een nieuwe hoop ik.op een betere type actie.
Na ontbeid richting brug grandfille island stukje langs water richting Stanley park.
Zou van alles te doen zijn totom palen en e totempalen ene aquarium ene totempalen.
Grof geschat kilometer of 8/9 LOPEN.
Dat alles bij een behaaglijk zonnetje en graad of 25.Vroeger wisten we het altijd dan nam Rainier altijd een temp meter mee.Te weinig kofferruimte.
In parken hier mag niet gepaft worden maar onze grote knurft dacht dat het voor hem niet gelde en
Werd daar ff op aangesproken door een wetscowboy.
De 4 totempalen zijn op foto film ed vast gelegt.
We hebben bij aquiarium gegeten en zijn vandaar ff stukje langs water trug naar busstation gelopen .
Weer zoon kilometere of 6.
Daar waar watervliegtuig taxi’s landen en opstijgen(grappig om te zien)
Ook gelijktijdig lag er een cruiseboot gereed om te vertrekken.
Daar waar wij aanschouwden hoe ze werden geoefend om bij calamiteiten van de boot af moeteenn kunnen.(ervaring florida)
Vandaar zouden we de bus nemen richting hotel maar schoenen werkte nog dus ook maar gelopen.
Kloe van de dag schoenen aan bonken(sorry zussies)namens de zaaltjes.
En oh ja 40 jaar getrouwd is nog niet zo ver wel voor mn gevoel maar dat geld niet op de teller.
Ik blijf mn best doen.

Vandaag grote uitdaging nieuwe schoenen EN naar KILLER WALES.(orka’s)
Kijken of we ze kennen lokken met een zalen grote teen.of tenen.??

• 28 Juli 2015 - 18:58

Petra :

• 28 Juli 2015 - 21:04

Hans Ketting:

He Plumber and (one) sun! daughter and beloved wife....
    Mooi stukkie over die schoenen, ga je voortaan zondagsmorgen ook mee looooope. Als ik eens goed lees, is die 10/11 km van ons een peuleschilletje voor jou. Wel ff andere schoenen kopen.
    You in Stanly Park, ik oppassen voor Stanley Plumber Junior.
    Stel je voor
    Het regent pijpe(n)steelties (ik twijfel ook aan de n en "ties" is voor dirrekies want die houdt van "ties" toch?), ik loop met die k.... hond buiten (sorry Lies ik vind Pip 's morgens vroeg niet leuk...) , dik in mijn paraplu gedoken en wie rijdt je bijna van de sokken... Plumber Junior.
    En wat doetie; hij toetert nog ff naar goed gebruik binnen de familie.
    En voor de rest... helemaal niets in Nederland! Het regent en regent en wij werken nog ff door om die staatsschuld van de Drama's en consorten af te lossen.
    Hadden we nu maar het lef gehad om gewoon OXI tegen die Grieken te zeggen dan had Sun (shine) no. 2 nu de goeikoopste vakantie van zijn leven gehad. Weet je wel hoeveel van die Drachmannen er in een euro hadden gepast?
    Nou dat was tie weer hoor

• 28 Juli 2015 - 21:34

Wim En Cindy:

Oh goed dat we het weten Dick dat jij zo graag wandel

• 29 Juli 2015 - 01:10

Sabrina & Wessel :

Mooi verhaal Dick! We hebben er hard om gelachen. Die tweede keer opnieuw alles typen was het meer dan waard. Groetjes!

• 29 Juli 2015 - 08:31

Jurgen Dorine Reinier Zaal:

Dag Hans, ik moet zeggen dat ik jouw reacties zeer scherp, puntig en grappig vind. Dirrekies bromt er wel een beetje over maar in zijn hart is hij het wel met je eens. Hij hoopt nog wel op een paar foto's van de aftocht met die taxi afgelopen zaterdag.Voor het nageslacht , maar vooral voor het sue' en van dat taxibedrijf.

• 29 Juli 2015 - 15:48

George Zaal:

Hallo Dirrikie, ben je boos op mij, waar blijft het verslag van 28 julli jl.
    Graag spoed, anders ga ik naar bed.
    Gr.Gr.