Vertrek zaterdag 25 Juli - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van mariette Schilt - WaarBenJij.nu Vertrek zaterdag 25 Juli - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van mariette Schilt - WaarBenJij.nu

Vertrek zaterdag 25 Juli

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg mariette

26 Juli 2015 | Nederland, Heerjansdam

Whow ff heftig.Vrijdagavond nog ff geweldig spoed in stad waar een of ander feest was en ik geluk mocht hebben daardoor nog een uurtje extra onderweg te mogen zijn.
Laat thuis toch nog snel de door Jet ingepakte zooi gouw nagelopen.
Afin taxi zou om 8.15 uur komen tuurlik ff half uurtie eerder.
MAAR was nog niet echt erg daar het een gewone mercedes was.
Dr schjnen ergens foto's tezijn wat die arme chaufeur dr in moest proppe.
Denk dat een soort Ron Neele dr een vrachtauto mee kan vullen
Kwam erop neer dat maar een uurtje rjden was Kruit en Knurft hielden de rolstoel vast daartussen zat ding)achter de tralies|
Na voorspoedgee reis aangekomen op schiphol.
Daar werden we opgewacht door niemand ha ha .
Na paar uur op de Zalen te hebben gewacht eindelijk onze eigen vliegtickets ontvangen waarna we groot deel van de zooi af konden geven aaan balie.uiteraard onder nodige stress van de balie medewerkers.
Gelukkig was dr op schiphol nog een en ander te eten zodat de tjd vloog.´
In vliegtuig ongeveer zelfde ritueel met de toen alleeen overgebleven
handbagage.)stikken van vrienden).
Na prima vlucht paar uurties later aangekomen in Vancouver.
Leek wel of ze ons daar al kenden daar al onze zooi zoon beetje als 1e uit vliegtuig vloog.
Alleen ja hoorDing dr rolstoel moest nog ff opgespit worden.
Maar ook dat lukte die gasten om te vinden.'
Tuurlijk gaan we voor de koopies en gaan met de tram rchting hotelletje.
Nou das lachen met 26 koffers rolstoel snelle kirsten en razandsnelle deuren.
Phhhf .
kilometertjje van hotel uitgestapt en daar met alles en iedereen al de voor 80% onze zooi naar hotel verplaatst.
Weer in deuk want de door ons(drien) besproken kamer steken al onze spullen uit
Maar daar word ondertussen door drien ruzie over gezocht mer de balie medewerkers(hebben wij wat met dit volk''|'
Om alles kompleet te maken hebben we hier ondertussen een heerlijk ontbeid op en zitten we te wachten tot de serieuze regen bui ff een paar kilometer opzout zodat wij met tig koffers zomerse kleren dr uit kunnen.
Op naar een nieuwe dag.
Van uit regenvol Vancouver gegroettttttttt.

• 26 Juli 2015 - 19:26

Janneke:

Nou dat was wel weer een begin reis vol avonturen. Hopelijk verloopt de rest van de reis wat voorspoediger.

• 26 Juli 2015 - 19:46

Fam. Dramountanis:

Beste Luitjes,

Al beleven jullie heel de vakantie niets meer, maakt geen bal uit....er is alweer genoeg om op terug te kijken!!
    En Dirkie...als ik jou was zou ik al die pijpleidingen laten voor wat het is en schrijver worden!!
    Talent aanwezig!!

Veel plezier daar toegewenst van de Drama's.

• 26 Juli 2015 - 20:00

Karin Kruithof:

nu verder genieten van jullie reisavontuur. Heel veel plezier ! en een goede reis.

• 26 Juli 2015 - 20:59

Carla Verboon:

Lieve Schilties wat een verhaal weer. het eerste hoofdstuk van het boek vakantie 2015 is weer geschreven, prachtig hoor. wij wensen jullie een super vakantie toe. groetjes aan allemaal

• 27 Juli 2015 - 00:02

Hans Ketting:

Hallo Schilties,
    Iman en ik speciaal ons bed uit om die gasten van Schilt uit te zwaaien dus wat verwacht je dan... Een mooie Vito of zo. Nee hoor een armoedig Passaatje (en echt geen Marcedes...toch een beetje last van zenuwen Dirrekies?). Ik denk dat een willekeurige 10 jaar oude goudgroene bus er nog beter voorstaat... We gaan voor de koopjes zegtie dan... Dat hadden wij al gezien hoor!
    Maar goed op het moment dat Iman en ik stonden te overleggen "wie gaat ze wegbrengen" (de eerste optie "zonder chauffeur" werd niet geaccepteerd door deze UberRTC) waren ze na slechts een half uurtje in- en uit- en in- en uit- en inpakken ineens weg.
    Voor iedereen die dit gemist heeft, hoop ik dat er inderdaad foto's zijn gemaakt het zag er nog al koddig uit en kan met recht een feest genoemd worden...
    Op naar nog veel meer feestjes en blijven lachen Dirrekie!

• 27 Juli 2015 - 11:42

Sabrina:

Al een hoop meegemaakt in die paar uur op Canadees grondgebied! Blijft leuk, een verhaal van de Zaalties en een verhaal van de Schildes. Net of ik er zelf bij ben. Geniet van de komende dagen Vancouver en houd ons op de hoogte. Kijk uit naar de volgende verslagen. Liefs uit broeierig Bogor.

• 27 Juli 2015 - 11:42

Sabrina:

• 27 Juli 2015 - 17:07

George Zaal:

Ha, Schiltjes.
    Bedankt voor het mooie verhaal, klopt aardig met die van de Zaaltjes.
    Dirk, heb je wel eens van boeien gehoord, zo ja, koop deze kan je je aan Reintje vasthouden.
    Fijne en goede vakantie jullie toegewenst door de Zaaltjes uit Nieuwleusen.
    Doei.

• 27 Juli 2015 - 18:45

Kraakies:

Zo wie is hier de schrijver van ik denk Dickie

• 27 Juli 2015 - 18:53

De Kraakies:

Oh er ging iets fout 1 zin van mijn verhaaltje.
    Leuk om te lezen wat een gebeurtenissen nu al.
    Kijk uit naar de volgende anekdotes